خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد؛

صدور حکم اعدام برای مهدی محمدی‌فرد/ رای صادره بدوی بوده و قابل اعتراض و فرجام خواهی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۶۴۹

رئیس کل دادگستری مازندران در رابطه با جزئیات پرونده مهدی محمدی فرد گفت: این متهم به اعدام محکوم شده است، رای صادره بدوی بوده و قابل اعتراض و فرجام خواهی در دیوان عالی کشور می باشد.

به گزارش ایلنا، قوه قضائیه اعلام کرد: در روزهای اخیر، رسانه‌های معاند ادعاهایی در رابطه با پرونده مهدی محمدی فرد، یکی از متهمان اغتشاشات در شهرستان نوشهر استان مازندران مطرح کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در رابطه با جزئیات پرونده مهدی محمدی فرد گفت: مهدی محمدی فرد به اتهام افساد فی الارض و محاربه ازطریق ارتکاب جرم احراق و تخریب اموال به صورت گسترده به گونه‌ای که موجب اخلال شدید در نظم عمومی، ناامنی و ورود خسارت عمده به اموال عمومی گردیده است، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی کشور و اغوا و تحریک برخی از شهروندان به ایجاد ناامنی به اعدام محکوم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تصریح کرد: در راستای تاکید رئیس قوه قضائیه بر رسیدگی قاطعانه و بر مبنای عدالت و قانون و بدون هیجان‌زدگی به پرونده‌های اغتشاشات، جلسات رسیدگی به پرونده‌های متهمان اغتشاشات اخیر در استان آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: رای صادره بدوی بوده و قابل اعتراض و فرجام خواهی در دیوان عالی کشور می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز