خبرگزاری کار ایران

کریمی: سپاهان همیشه مدعی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۵۸۱

بازیکن تیم فوتبال سپاهان با وجود شکست تیمش مقابل پیکان می‌گوید هنوز فصل تمام نشده و تیمش همیشه جز مدعیان است.

به گزارش ایلنا، محمد کریمی بعد از شکست سپاهان مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: در نیمه اول سوار بازی بودیم و چند فرصت هم داشتیم. در نیمه دوم هم تا اواسط بازی چند موقعیت داشتیم و می‌توانستیم گل بزنیم. پیکانی‌ها هم بازیکنان جوانی داشتند. با انگیزه، دونده و در عین حال با کیفیت. خوب بازی کردند. تبریک می‌گویم به آنها. ما هم می‌توانستیم برنده شویم اما آنها از موقعیت خود استفاده کردند و بردند."

کریمی در مورد جا ماندن سپاهان از کورس قهرمانی گفت:" هنوز نیم‌فصل هم تمام نشده. نمی‌شود گفت عقب افتادیم. می‌رویم برای جبران و هفته بعد هم با مس بازی داریم و باید ببریم و جبران کنیم و برگردیم."

کیفیت زمین، سوال بعدی بود که کریمی در مورد آن گفت: "در فوتبال ایران کیفیت زمین‌ها برای بازی روی زمین مناسب نیست. از بسیاری از چمن‌ها بهتر بود اما باز هم زیاد مناسب نبود."

کاپیتان شمالی سپاهان در مورد روند این تیم در ادامه فصل با توجه به اینکه گفته می‌شد شانس اصلی قهرمانی هستند اما در مواقع حساس امتیاز از دست می‌دهند، گفت:" مخالف نظر شما هستم چون سپاهان همیشه جزو مدعیان هست و الان هم همین طور است. نیم فصل اول است تازه و ما شانس قهرمانی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز