خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و ششم لیگ برتر

پیروزی اقتصادی سپاهان در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۵۶۱

شاگردان نویدکیا با نتیجه یک بر صفر از سد خودروسازان عبور کردند و با دست پر از تهران خارج شدند.

به گزارش ایلنا، از ساعت 19:00 امروز و در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر، پیکان در ورزشگاه  پاس قوامین میزبان سپاهان بود که در پایان نیمه اول تلاش دو تیم برای گلزنی بی فایده بود.سپاهان موقعیت خوبی در محوطه شش قدم برای گلزنی داشت که دخالت ناصری مانع شد و این فرصت از دست رفت.

با این حال در دقیقه 70 محمدرضا حسینی توانست گل تیمش را به ثمر برساند تا شاگردان نویدکیا با اتکا برهمین گل برنده شوند.  ارسال دانیال اسماعیلی فر در  با ضربه مدافعین پیکان برگشت داده شد ولی دو سه قدم آنطرف تر محمدرضا حسینی با یک شوت سر ضرب دروازه پیکان را باز کرد.

بعد از این پیروزی، سپاهان 49 امتیازی شد و جایگاهش را در رده سوم جدول استحکام بخشید.

دو تیم بازی را با این ترکیب شروع کردند:

ترکیب پیکان:

محمد ناصری، امیرحسین رنگرز جدی، امیرحسین غلامی، سامان فلاح، محمد قاسمی نژاد، میلاد بدرقه، علی رمضانی، پیمان رنجبری، محمدجواد آزاده، محمدحسین فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی.

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب سپاهان:

رشید مظاهری، فرشاد احمدزاده، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، جلال علی محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو.

سرمربی: محرم نویدکیا

تیم داوری: مرتضی منصوریان- آرمان اسعدی- پوریا زحمتی- حسین زمانی-ناظر: رسول فروغی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز