خبرگزاری کار ایران

کاراگر: انتقال رونالدو به النصر غم انگیز بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۴۵۲

کریستیانو رونالدو قراردادی دو ساله با تیم النصر عربستان امضا کرد؛ جیمی کاراگر و گری نویل توافق کردند که این تصمیم یک پایان غم انگیز بود.

به گزارش ایلنا، جیمی کاراگر پایان دوران حرفه‌ای کریستیانو رونالدو را با لیونل مسی مقایسه کرد و به تفاوت‌های فاحش در نحوه تصمیم گیری این دو ستاره بزرگ اشاره کرد.

این باشگاه روز جمعه اعلام کرد رونالدو با قراردادی دو ساله به باشگاه النصر عربستان پیوست.

بازیکن 37 ساله ماه گذشته منچستریونایتد را به دنبال یک مصاحبه تلویزیونی جنجالی با پیرس مورگان ترک کرد؛ مصاحبه‌ای که در آن مهاجم پرتغالی گفت احساس می‌کند از سوی باشگاه به او خیانت شده و به مربی هلندی آن‌ها یعنی اریک تن هاگ احترام نمی‌گذارد.

کاراگر از مقایسه دستاوردهای اخیر مسی، رقیب بزرگ رونالدو در قهرمانی در جام جهانی استفاده کرد تا نشان دهد که این بازیکن افسانه ای پرتغالی چه پایان غم انگیزی برای دوران حرفه ای خود دارد.

او گفت: "از برخی جهات، این پایان غم انگیزی برای اوست. دو تا از بهترین بازیکنان مسی و رونالدو - رونالدو در مصاحبه ای با پیرس مورگان، دوران حرفه ای خود را به پایان رساند و مسی قهرمان جام جهانی شد. این بهترین راه برای پایان نیست."

نویل: خروج رونالدو با غم همراه بود

همچنین گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد در  برنامه "جمعه شب فوتبال" صحبت کرد و گفت که نحوه خروج رونالدو غم انگیز و در عین حال اجتناب ناپذیر بود.

نویل اظهار داشت: "بدیهی است که ما کمتر او را خواهیم دید. این چند چیز را به ما می‌گوید. یکی اینکه عربستان چقدر در مورد فوتبال جدی است. آن‌ها دور نمی‌روند. آن‌ها 350 میلیون پوند روی یک بازیکن سرمایه گذاری کرده‌اند. آن‌ها در تلاش برای تقویت لیگ هستند.

اما درباره کریستیانو رونالدو، احساس می‌کردم که او می‌خواهد حداقل تا پایان این فصل در یکی از لیگ‌های بزرگ اروپا بماند و گل‌های بیشتری به ثمر برساند یا به طور بالقوه یک باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا پیدا خواهد کرد.

این به من می گوید که پیشنهاد النصر چقدر خیره کننده است. شاید باشگاهی که او در اروپا می‌خواست به سراغش نیامد و این گزینه او برای رفتن بود. عنصری از غم و اندوه، از نظر اینکه ما احتمالا آخرین بازی او را در اروپا دیدهایم. رونالدو در سطح بالایی بازی می کند. فکر می‌کنم اگر هر دو طرف به طور متفاوتی با مسائل برخورد می‌کردند، می‌توانستیم آن را در اولدترافورد ببینیم. این باید به پایان می‌رسید - باید قبل از جام جهانی بسته می‌شد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز