خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه لرستان خبر داد؛

برگزاری جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۲۷۲

رئیس دانشگاه لرستان از برگزاری جشنواره بانوی تمدن ساز در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی نظری روز شنبه - دهم دیماه - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: نخستین جشنواره معرفی بانوان شاخص استان لرستان با عنوان جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی در لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله نخست این جشنواره همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و روز زن و مرحله دوم جشنواره، همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه لرستان مهلت ارسال آثار به جشنواره را ، ۲۰ دی‌ماه سالجاری اعلام کرد و  گفت : این جشنواره در بخش‌های مختلف بانوان استاد حوزه و دانشگاه، طلبه و دانشجو، عشایر و روستایی، دانش‌آموز، فرهنگی، خانه‌دار، کارآفرین و شاغل برگزار می‌شود.

نظری بیان داشت: جشنواره با همکاری امور بانوان و خانواده استانداری لرستان و دانشگاه آیت‌الله‌العظمی‌بروجردی (ره) برگزار می‌شود و دانشگاه لرستان نیز همراه با چند سازمان دیگر، به عنوان حامی جشنواره، مشارکت و همیاری دارد.

وی یادآور شد : علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود می‌توانند به تارنمای جشنواره https://banuyetamadonsaz.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز