خبرگزاری کار ایران

هافبک هوادار: قبل بازی 40 دقیقه در لابی هتل معطل بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۴۶۰

هافبک تیم فوتبال هوادار گفت: پیش از بازی با نساجی 40 دقیقه در لابی هتل معطل بودیم.

به گزارش ایلنا، نیما انتظاری درمورد تساوی یک بر یک دیدار هوادار و نساجی، اظهار داشت: طبق برنامه جلو رفتیم و با آنالیز انجام شده می‌دانستیم از چه راهی می‌توان به نساجی گل زد. در نیمه اول خیلی بازی پایاپای و درگیرانه‌ای بود که برنده به ویژه در میانه زمین ما بودیم اما در نیمه دوم ناخودآگاه استرس نبردن به هوادار فشار آورد و مقداری عقب کشیدیم. متاسفانه روی یک اشتباه گل خوردیم. نساجی تیم خوب و باکیفیتی است. نتایج خوبی هم گرفته و با شرایط نیمه اول و دوم، مساوی عادلانه بود.

وی درمورد اینکه آیا شرایط جوی روی بازی  تاثیرگذاشت، گفت: قطعا تاثیرگذار بود. هوادار روی زمین بازی می‌کند اما امروز تغییر سبک داده و می‌خواستیم فضای پشت دفاع نساجی را هدف قرار بدهیم. 

هافبک هوادار درباره اینکه آیا اعلام دیرهنگام تعویق بازی، روی عملکرد دو تیم تاثیرگذار بود، پاسخ داد: قطعا تاثیر گذاشت. تیم ما حدود 40 دقیقه در لابی هتل منتظر ماند. البته این مسائل در فوتبال ما طبیعی است. 

انتظاری درمورد اعتراض بازیکنان نساجی به داوری، گفت: هم ما و هم بازیکنان نساجی در وسط زمین خیلی به داور معترض بودیم. هرچند بازی مساوی شد و ما نبردیم اما پس از 13 هفته یک داوری باکیفیت دیدیم. بازیکنان نساجی هم این موضوع را تایید می‌کنند که کیفیت داوری بنیادی‌فر عالی بود و لذت بردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز