خبرگزاری کار ایران

الهامی: فوتبال با شخصیتی بازی کردیم/ هرکسی شلوغ می‌کند، من کارت زرد می‌گیرم!

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۹۱۲

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: روز اولی که هوادار را تحویل گرفتم گفتم می‌خواهم فوتبالی با شخصیت بازی کنیم.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی بعد از شکست 2 بر یک مقابل گل‌گهرسیرجان در نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم که در استان خوب کرمان میهمان شما عزیزان بودیم. بازی خوبی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و به تیم قلعه‌نویی تبریک و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. روز اولی که هوادار را تحویل گرفتم گفتم می‌خواهیم فوتبالی با شخصیت بازی کنیم که همین طور هم شد. امروز هم همین طور بازی کردیم از بازیکنانم خیلی راضی هستم خیلی خوب بازی کردیم.

وی افزود: گل گهر هم خوب بازی کرد و من هم از بازیکنان اصلی و تعویضی خودم راضی هستم. بازی طوری رقم خورد که تمرکز بازیکنان در وسط زمین بود و لازم بود که شوت‌زنی انجام بدهیم و همین حالت را گل‌گهر هم داشت و شاهد یک بازی فوق‌العاده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: درمورد داوری مسابقه خیلی صحبت هست، نمی‌خواهم چیزی بگویم و به افشاریان رئیس کمیته داوران هم خسته نباشید می‌گویم. نمی‌خواهم در مورد داوری زیاد صحبت کنم؛ در گذشته من اعتراض می‌کردم و به من اخطار می‌دادند اما اکنون سایر نیمکت نشینان تیم ما شلوغ می‌کنند بازهم به من کارت زرد می‌دهند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز