خبرگزاری کار ایران

هشدار رئیس کمیسیون بهداشت نسبت به احتمال شیوع مجدد کرونا در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۱۶۹

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به احتمال شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور و تبعات غفلت نسبت به آن هشدار داد.

به گزارش ایلنا، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا نسبت به شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور و صدمات غفلت از این مساله هشدار داد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

حضرت آیت الله جناب آقای  دکتر رئیسی

ریاست محترم جمهور و رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا

با تقدیم سلام

احتراماً همانگونه که حتما استحضار دارید دوران سخت شیوع بیماری کویید -۱۹که به فضل الهی و با درایت و برنامه‌ریزی‌های مسئولین کشورمان خصوصا در دوره کنونی قوه مجریه و نیز با هشیاری و همت همگانی شهروندان به نزولی ترین آمارها ی مبتلایان و صدمه دیدگان در کشور عزیزمان منتهی گردیده با غفلت یا تغافل از بازگشت این ویروس منحوس می تواند خدای ناکرده تکرار شده و بازهم تلفات روزافزون به بار آورد. این احتمال با توجه به اخبار شیوع در آسیای جنوب شرقی و برخی از کشورهای اروپایی و غیر اروپایی ، احتمالی قوی و خطری بسیار جدی است.

این کمیسیون حسب وظیفه این نکته را به محضر حضرتعالی به عنوان پیش آگهی لازم و صدور دستورات مقتضی برای جلوگیری از آسیبهای حداقلی محتمل تقدیم می دارد و انتظار دارد مسئولین ذی ربط نیز با تمام توان از آن پشتیبانی نموده و علاج واقعه قبل از وقوع نمایند.

توفیقات روزافزونتان را از درگاه الهی مسئلت دارم.

حسینعلی شهریاری

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز