خبرگزاری کار ایران

سجادی: مردم باید درباره عملکرد تیم ملی قضاوت کنند/ خبر خداحافظی کی‌روش صحت ندارد/ باید برای جام ملت‌ها برنامه‌ریزی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۳۱۵

وزیر ورزش و جوانان در خصوص آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر از آمریکا شکست خورد و در حالی که تنها به یک تساوی برای تاریخ سازی نیاز داشت، در این امر موفق نبود.

کاروان تیم ملی امشب از طریق فرودگاه امام خمینی به کشور بازگشت.  در حاشیه بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال به کشور، حمید سجادی در این خصوص اظهار داشت:  در چند ماه آینده باید منسجم و متحد برای جام ملت های آسیا آماده شویم. این مسابقات خیلی زود فرا می رسد و به همین دلیل تیم خیلی زود باید دور هم جمع شود و تمریناتش را دنبال کند. امیدوارم بتوانیم به فدراسیون کمک کنیم تا تیم برای جام ملت های آسیا به خوبی آماده شود.

وی در خصوص اینکه آیا از نتایج تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2022 قطر رضایت داشت، عنوان کرد: جام جهانی است دیگر. همه دوست داشتیم از این مرحله صعود کنیم. دوستان و بازیکنان همه تلاش خود را کردند. کادرفنی و مردم عزیزمان باید در باره عملکرد تیم قضاوت کنند و نظرشان را بدهند. من در هر سه مسابقه حضور داشتم و دائم در رفت و آمد بودم. سعی کردم خود را روز مسابقه به قطر برسانم. به هر حال مسابقات جام جهانی و شرایط خاص بود. همانطور که فرمودید خیلی از تیم‌ها نتوانستند صعود کنند. حتی تیم میزبان(قطر) هم نتوانست امتیاز خاصی بگیرد. عرض کردم شرایط، شرایط جام جهانی بود. مهم کیفیت عملکرد بازیکنان در جام جهانی بود که بازیکنان در بازی ولز، انصافاً همه را خوشحال کردند و یک بازی فوق العاده خوب و با کیفیت ارائه کردند. بازی دیشب هم دیدید در نیمه دوم بازیکنان بازی خوبی نشان دادند و تمام تلاش خود را انجام دادند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در هر صورت قسمت اینطور بود. عزیزان فارغ از هر نتیجه‌ای بهترین‌های ما هستند و امیدوارم قدردان آنها باشیم. چیزی که در جام جهانی مشهود بود فوتبال خیلی پیشرفت کرده است. باید به فکر تقویت فوتبال بیش از پیش باشیم و ما هم فوتبال روز و استانداردی که نیاز داریم را فراهم بکنیم. زمین خوب، کمپ خوب و محل اقامت خوب. برنامه محور بتوانیم پیش برویم. شرایطی که در چند ماه اخیر داشتیم مطلوب نبود و در بعضی مواقع نیاز به تصمیم‌گیری آنی بود. انشاالله با برنامه‌ریزی خوب برای مسابقات جام ملت‌ها برویم. مجدداً در قطر است. 

سجادی در پاسخ به اینکه آیا کارلوس کیروش در ایران می‌ماند، تصریح کرد: ممنون زحمات کیروش هستیم نگرش و مواضعی که داشتندو. با توجه به فرصت کمی که داشتند. دوره قبل 25 روز تیم در اختیارش بود اما این دوره شش روز بیشتر نبود. کارنامه او مشخص است. ما به عنوان وزارت ورزش راضی هستیم. هیچ عنوان خبر خداحافظی کی روش را نشنیدم. ما از نظر فدراسیون حمایت می کنیم و اگر نظر ما را بخواهند حمایت می کنیم. چون این تصمیمات فنی و تخصصی است منتظر نظر فدراسیون هستیم تا حمایت کامل خود را از وی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز