خبرگزاری کار ایران

ویژگی های بهترین درب ورودی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۶۸۳

برای افرادی که تصمیم به خرید درب ورودی گرفته اند، آشنا با ویژگی های بهترین درب ها ضروری است. چرا که تنها با انجام اینکار می توان یک درب با کیفیت را از درب های بی کیفیت و غیر استاندارد تشخیص داد. اساساً درب های ورودی استاندارد و با کیفیت، با چند ویژگی شاخص و کاربردی شناخته می شوند که در ادامه این مطلب به معرفی آن ها می پردازیم.

مشخصات درب ورودی خوب

درب ورودی ساختمان بخش بیرونی آن را با فضای داخلی مرتبط می سازد. در ساختمان هایی که دارای حیاط هستند، درب ورودی با عنوان درب حیاط نیز شناخته می شوند. اما در آپارتمان ها، درب ورودی ساختمان همان درب لابی است که فضای خارجی را از بخش لابی متمایز می سازد.

درب لابی از جمله مهمترین عناصر یک ساختمان به شمار می رود. کیفیت این درب و مشخصات ظاهری آن به طور کامل ارزش ساختمان را بازگو می کند. فروش درب لابی در تهران با تنوع گسترده ای صورت می گیرد. شما می توانید از میان انواع و اقسام درب های لابی، گزینه مناسب را در تناسب با بودجه خود خریداری کنید.

معمولاً درب حیاط از میان درب های آهنی و فرفورژه انتخاب می شود. این در حالیست که درب ورودی لابی، از میان درب های شیک و لاکچری همچون درب های چوبی، استیل و یا شیشه ای انتخاب می شود. در هر حال درب ورودی ساختمان برای ارائه بهترین کیفیت و ایمنی، نیاز به بهره مندی از چند ویژگی شاخص خواهد داشت. این مشخصات در موارد زیر خلاصه می شود.

1.درب ورودی با طرح و شکل مناسب

درب های خوب و با کیفیت با پیروی از یک سبک واحد طراحی می شوند. به طور معمول در تولید درب ورودی ساختمان از دو سبک محبوب مدرن و کلاسیک استفاده می شود. طراحان درب های خوب، با المان های رایج در سبک و همچنین رنگ غالب در هر یک از این سبک ها آشنا هستند.

ویژگی های بهترین درب ورودی

به همین خاطر است که می توانند در طراحی درب ورودی ساختمان ترکیب مناسبی از طرح، رنگ و متریال بسازند. آن ها به هیچ وجه برای ایجاد یک درب خلاقانه و خاص از ترکیب نامتعارف سبک مدرن و کلاسیک استفاده نمی کنند. چرا که انجام اینکار موجب نازیبا جلوه کردن درب ورودی می شود. بنابراین می توان اولین مشخصه بهترین درب ورودی را در بهره مندی آن از شکل و طرح مناسب دانست.

2.درب ورودی دارای ایمنی بالا

بهترین های ورودی، ایمنی بالایی ایجاد می کند. این ویژگی در اثر به کارگیری قفل های ایمن و هوشمند به کار می رود. استراکچر کلی این درب ها نیز غیرقابل نفوذ بوده و از ورود سارقین ممانعت می کند. درب های ضد سرقت ورودی نه تنها قفل مستحکمی دارند، بلکه در برابر ضربه و فشار نیز مقاومند. به همین خاطر است که بدنه آن ها می تواند مانع از ورود سارقین در اثر اصابت ضربات سهمگین و یا فشار مضاعف شود.

3.درب ورودی با متریال های مقاوم و مستحکم

یکی از بهترین روش ها برای تشخیص بهترین درب های ورودی، بررسی متریال به کاررفته در آنهاست. درب های خوب و با کیفیت از مقاوم ترین متریال های روز دنیا برای ساخت بدنه و فریم اصلی خود کمک می گیرند. چرا که بخشی از این درب ها و یا تمام آن ها در فضای خارجی ساختمان قرار می گیرد و به مقاومت بالایی برای تحمل آسیب های محیطی احتیاج دارد.

بهره مندی از متریال مستحکم و غیر قابل نفوذ موجب شده تا درب های خوب و مستحکم بتوانند مقاومت مطلوب خود را تحت تأثیر شرایط محیطی نامساعد همچون ضربه، نفوذ رطوبت و یا گردوغبار حفظ کنند.

ویژگی های بهترین درب ورودی

4.درب ورودی از برندهای معتبر

یکی دیگر از روش های تشخیص درب های خوب و با کیفیت، توجه به سازنده درب است. اساساً بهترین درب های ورودی توسط سازندگان برتر ساخته شده و عرضه می گردند. این بدین معناست که می توان با انتخاب یک برند ایرانی معتبر، بهترین درب ورودی را خریداری نمود.

برای انجام اینکار می توان به وبسایت rosadoors مراجعه کرد. در این درگاه، انواع مختلفی از درب های ورودی وجود دارد که هر یک از آن ها بهترین عملکرد را در تناسب با مشخصات خود به نمایش می گذارند. با حضور در این وبسایت به برندهای معتبر ایرانی جهت خرید بهترین درب ورودی، دسترسی خواهید داشت.

5.درب ورودی دارای عایق حرارتی و رطوبت

بهره مندی از متریال مستحکم موجب شده تا درب های خوب، به جداره مناسبی جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و انتقال رطوبت تبدیل شوند. پوشش جداره ورودی به درب های مستحکم، مانع از انتقال حرارت از فضای لابی به محیط بیرونی ساختمان می شود. همچنین از نفوذ رطوبت ناشی از باران و برف، به فضای داخلی لابی جلوگیری می کند.

6.درب ورودی دارای یراق آلات با کیفیت

بهترین درب ورودی نه تنها با جنس بدنه اصلی، بلکه با جنس یراق آلات به کاررفته در آن نیز شناسایی می شود. در درب های مستحکم یراق آلاتی همچون دسته و یا قفل درب با بهترین و مقاوم ترین متریال ها ساخته می شود. به همین خاطر است که خرابی در درب های ورودی با کیفیت، دیرتر رخ می دهد. چرا که به طور معمول آنچه که موجب خرابی درب های ورودی می شود، نقص در تجهیزات جانبی آن است.

ویژگی های بهترین درب ورودی

7.درب ورودی با نگهداری ساده

درب های با کیفیت نه تنها ایمنی بالایی دارند، بلکه شرایط نگهداری ساده ای نیز دارند. این دسته از درب ها به راحتی تمیز و پاکسازی شده و نیاز به مراقبت بالایی ندارند. بهره مندی از این ویژگی کاربردی موجب شده تا استفاده از این درب ها ساده و بدون دردسر باشد.

8.درب ورودی قیمت مناسبی دارند

شاید تصور می کنید برای خرید بهترین درب ورودی، لازم است هزینه بسیار زیادی پرداخت کنید. این در حالیست که درب های ورودی با کیفیت، با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای به فروش می رسند. چرا که تولیدکننده این دسته از درب ها مشخصات کیفی درب را بیش از مشخصات ظاهری آن مورد توجه قرار داده است.

بنابراین تصور نکنید گران ترین درب های موجود در بازار، لزوماً بهترین آن ها هستند. شما می توانید با صرف یک زمان مناسب، بهترین درب را با بهترین قیمت خریداری کنید.

سخن پایانی

همه ما دوست داریم بهترین درب ورودی را برای ساختمان خود خریداری کنیم. اما تنها درصدی از ما موفق به انجام اینکار می شویم. برای اینکه شما نیز از این چالش به سلامت عبور کنید، لازم است با مشخصات بهترین درب های ورودی آشنا شوید. بعد از این می توانید درب منتخب خود را از فیلترهای ذکر شده عبور دهید تا از با کیفیت بودن آن اطمینان حاصل کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز