خبرگزاری کار ایران

رونمایی از روی آتشین کروات‌ها/ دوئل مرگ و زندگی مقابل بلژیک

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۸۹۱

موتور گلزنی کروات‌ها در جام جهانی 2022 اگر چه دیر روشن شد؛ اما توانایی تیم آنها را نشان داد و ناخواسته برای بلژیک و ستاره‌هایش خط و نشان کشیده شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی کرواسی که یکی از سریع‌ترین گل‌های جام جهانی 2022 را از کانادا دریافت کرد، پیش از این مقابل مراکش با تساوی بدون گل متوقف شده بود. تیم پرستاره دالیچ اما در نیمه دوم خودی نشان داد و با چهار گل به بازی بازگشت. 

اگر چه در این پیروزی کراماریچ با دبل خود سهم محسوسی داشت؛ اما یک خط عقب‌تر زحمات هافبک‌های دونده و پرحوصله کروات در یاد ماند. مودریچ و کواچیچ محور بازی کرواسی بودند. 

کروات‌ها که به لقب آتشین معروف هستند در نیمه دوم روی دیگر سکه خود را بیش از پیش نشان دادند و ثابت  کردند حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. حالا موتور آنها برای نمایش بازی‌های زیبا روشن شده است. 

 کرواسی اگر چه صدرنشین است باید به مصاف بلژیکی برود که با لشگری از ستاره‌ها امروز مقابل مراکش شکست خورد و در یک قدمی حذف از جام جهانی قرار گرفته است. دوئل کرواسی و بلژیک می‌تواند دومین تیم صعود کننده از گروه را مشخص کند. از این جهت بازی این دو تیم تماشایی خواهد بود و برنده عیار خود را ثابت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز