خبرگزاری کار ایران

کشف کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ «پاوه»

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۱۷۷

جانشین فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف بیش از ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان غیور هنگ مرزی «پاوه» خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «امیرهوشنگ نظری» در تشریح این خبر، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مرزبانان هنگ مرزی پاوه طی عملیاتی موفق شدند از ورود مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق به داخل کشور جلوگیری کنند.

 جانشین فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه افزود: مرزبانان با تشدید اقدامات کنترلی در مسیرهای احتمالی ورود کالای قاچاق توانستند؛ ۲۰۰ هزار نخ انواع سیگار، ۴۳۱ ثوب انواع البسه، ۱۰دستگاه تلویزیون، یک هزار و ۳۲۰ بسته توتون، ۳ دستگاه جاروبرقی، ۲ عدد قطعات خودرو، ۳۵۰ عدد جلد انگشتر، ۲۰۰ کیلو لوبیا سفید، ۹۶ کیلو غذای خانگی حیوانات و یک دستگاه پمپ فشار آب را کشف کنند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از شرایط جغرافیایی و منطقه مرزی از محل متواری شدند، اظهار کرد: تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ نظری با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می‌زند که در این خصوص مجموعه مرزبانی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا مقابله می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز