خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر زنان؛ سریک قهرمان نیم فصل شد/ ششمین برد پیکانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۰۵۸

تیم سریک گنبد با کسب هفتمین برد متوالی خود عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر زنان سال 1401 را بدون شکست به دست آورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هفتم و پایانی دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه 4 آذر‌) با چهار دیدار در شهرهای تهران (سه بازی) و گنبد پیگیری شد.

در نخستین و مهمترین مسابقه این هفته تیم سریک از ساعت 13 در سالن المپیک شهر گنبد به مصاف طلوع مهر یزد رفت و شاگردان نیلوفر حجتی با شکست سه بر صفر میهمان خود به هفتمین برد متوالی در این رقابت‌ها دست یافتند و عنوان قهرمانی نیم فصل را با 20 امتیاز از آن خود کردند.

طلوع مهر با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 20 و 25 بر 19 نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد تا پنجمین شکست فصل خود را تجربه کند و به کار خود در دور رفت با دو برد، 6 امتیاز و کسب جایگاه ششم جدول پایان دهد.

فاطمه ژند، منصوره خزچین، ماندانا مطیعی و حوریه رضازاده به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت بر این مسابقه را برعهده داشتند که به مدت 87 دقیقه طول کشید.

در دیگر مسابقه این هفته لیگ برتر زنان تیم‌های پیکان تهران و مس رفسنجان در سالن ساپکو به مصاف یکدیگر رفتند و پیکانی‌ها با شکست سه بر یک نماینده رفسنجان به ششمین برد خود دست یافتند.

شاگردان فیلاطمه رشیدی در تیم پیکان در ست سوم 29 بر 27 مغلوب شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 14 و 25 بر 22 حریف خود را شکست دادند و در رتبه دوم جدول با 18 امتیاز باقی ماندند.

تیم مس با پذیرش این شکست، با سه برد، چهار شکست و 9 امتیاز به کار خود در دور رفت لیگ برتر زنان پایان داد تا در نیم فصل با ریکاوری مناسب آماده حضور قدرتمند در ادامه مسابقات شود.

مریم امینی و محبوبه زرنویس‌زاده ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند. زهرا شیری و هنگامه پورحسن نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که یک ساعت و 56 دقیقه طول کشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز