خبرگزاری کار ایران

وحیدی:

اینکه عده‌‌ای پول بگیرند و آشوب به پا کنند، دل مردم را به درد می‌آورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۰۵۶

وزیر کشور گفت: اینکه عده‌‌ای پول بگیرند و آشوب به پا کنند دل مردم را به درد می‌آورد علی رغم اینها مردم همیشه در صحنه بوده و هستند و ما این موضوع را در تشییع جنازه شهدا و مراسم‌هایی مانند ۱۳ آبان دیدیم.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی در مراسم تودیع و معارفه استاندار تهران که امروز اول آذرماه در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه حضور آقای منصوری در استانداری تهران یکی از جلوه‌های جوانگرایی مد نظر مقام معظم رهبری بود که توسط دولت انجام شد. 

وی در ادامه با بیان اینکه کارهای بسیار زیادی با تلاش جوانان کشور انجام شده است، گفت: در این اغتشاشات اخیر یکی از چیزهایی که دشمنان نمی‌خواهند دیده شود همین تلاش‌ها و موفقیت‌ها است. 

وزیر کشور در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در کشور، اظهار کرد: در این حوادث دل مردم به رنج آمد. اینکه به پرچم جمهوری اسلامی توهین شود، بسیجی عزیز را شهید کنند دل مردم را به رنج می‌آورد. اینکه عده‌‌ای پول بگیرند و آشوب به پا کنند دل مردم را به درد می‌آورد علی رغم اینها مردم همیشه در صحنه بوده و هستند و ما این موضوع را در تشییع جنازه شهدا و مراسم‌هایی مانند ۱۳ آبان دیدیم. 

وی ادامه داد: وقتی این حوادث فروکش کرده دشمن سعی می‌کند مسائل و حواشی جدیدی را برای کشور به وجود آورد تا دوباره در کشور اغتشاش ایجاد کند. اما این مسائل تمام می‌شود و در واقع تبدیل به واکسنی برای کشور می‌شود. 

او در ادامه با بیان اینکه در این حوادث دیدیم که علی‌رغم اغتشاشات، تمامی امور شهری و شهروندی به خوبی انجام شد، گفت: در شهری به بزرگی تهران، تمامی امور به روال خود انجام می‌شد، هیچ زباله‌ای کنار خیابان رها نشد، هیچ مسافری بر زمین باقی نماند اما دشمن در تبلیغات خود این مسائل را نشان نمی‌دهد و عکس آن را منعکس می‌کند. 

وی یادآور شد: باید در مقابل القاهای دروغ ایستاد و اجازه ندهیم دشمنان با دروغ‌های خود ذهن‌ها را منحرف کنند. همانطور که می‌دانید تهران جزو استان‌های پیشرفته است و رسانه‌های دشمن نمی‌توانند با القای دروغ تهران و ایران را ناامن جلوه دهند. 

وی تاکید کرد: در کشور ما افرادی مانند شهید آرمان علی وردی و شهید روح الله عجمیان زیاد هستند دهه هشتادی‌ها و هفتادی‌های ما افرادی مانند این شهدای بزرگوار هستند آیا دشمن می‌خواهد و می‌تواند با اینها بجنگد؟ عمده جوانان ما از مانند این عزیزان هستند البته باید کمک کنیم تا جوانان دیگری که فریب خورده‌اند نیز به مسیر و آغوش ملت بازگردند. 

وزیر کشور در ادامه با اشاره به خدمات استاندار سابق تهران نیز گفت: ایشان یکی از جوانان برومند، پرتلاش و متعهدی بودند که خدمات بسیار خوبی در این مدت انجام دادند ما تلاش زیادی کردیم که آقای رئیس جمهور ایشان را از مجموعه وزارت کشور و استانداری نگیرند با این حال این اتفاق رخ داد و برای ایشان در مسئولیت جدید خود آرزوی موفقیت می‌کنیم. 

وی همچنین با اشاره به سوابق استاندار جدید تهران نیز گفت: آقای فخاری هم سوابق خوبی در مجموعه‌های مختلف داشته‌اند، منشأ خیر بوده‌اند امیدواریم در سمت استانداری هم موجب خیر برای استان تهران و شهروندان آن شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز