خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:‌

برنامه‌ریزی برای افزایش مشارکت‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۶۲۸

وزیر کشور با بیان اینکه دو هدف اساسی را در شورای اجتماعی کشور برای کاهش آسیب‌ها دنبال می‌کنیم از برنامه‌ریزی برای افزایش مشارکت‌های اجتماعی خبر داد.

«احمد وحیدی» وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اولویت‌های شورای اجتماعی کشور برای کاهش آسیب‌ها گفت: ما دو هدف اساسی داریم، اولین هدف ما افزایش مشارکت‌های اجتماعی و دیگری کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: این دو هدف را با کمک همه دستگاه‌های ذیربط در این حوزه برنامه‌ریزی می‌کنیم و در جلسات شورای اجتماعی کشور نیز مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد و تقسیم کار شده و براساس آن برنامه‌ریزی و اقدامات انجام می‌شود.

وزیر کشور همچنین درباره ثبت‌نام و تعیین وضعیت اتباع بیگانه گفت: برای اتباع بیگانه یک فرصت دیگری نیز تمدید شد تا انشالله در این فرصت سامان‌دهی لازم در مورد آن‌ها صورت بگیرد.

وحیدی همچنین درباره اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت گفت: اجرای این قانون در دولت بسیار مورد تاکید است، جلسات متعددی تشکیل شده است و امیدواریم با سرعت بیشتری اجرای این قانون را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: در خصوص مناسب‌سازی نیز دستورالعمل‌های لازم تهیه شده است و انشالله گام به گام به جلو خواهیم رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز