خبرگزاری کار ایران

عمویی:

آخرین تحولات داخلی و بین‌المللی در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۸۶۸

آخرین تحولات داخلی و بین‌المللی در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور وزرای کشور و علوم و نیز رئیس سازمان انرژی اتمی و همین طور معاون سیاسی وزارت امور خارجه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل عمویی در تشریح نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو هفته گذشته در جلسات صبح و عصر جلس علنی حضور داشتند، از این رو جلسه نظارتی کمیسیون به فرصت بعدی موکول شده بود که امروز برگزار شد.

وی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در همین چارچوب امروز از فرصت حضور نمایندگان برای برگزاری جلسات نظارتی خود استفاده کرد، اظهار داشت: کمیسیون امنیت میزبان وزرای کشور و علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون سیاسی وزارت امور خارجه بود و در این جلسه آخرین تحولات داخلی و بین‌المللی مورد بررسی و نقد و نظر نمایندگان قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌های حاضر گزارشی از آخرین تحولات مربوط به حوزه کاری خود ارائه کرده و نمایندگان نیز در این خصوص نظرات خود را مطرح کردند، تصریح کرد: تعامل مجلس و دولت جهت پیشبرد روند توسعه کشور و رفع مشکلات دستگاه‌ها، جزو رویکردهای کلی مجلس یازدهم است که با هم‌افزایی میان نمایندگان و مسئولان دولت در این خصوص گام‌های اساسی برداشته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز