خبرگزاری کار ایران

ارزان ترین تور هوایی کربلا با علم سبز

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۹۴۹

می خواهید سفر هوایی به کربلا را تجربه کنید؟ توانایی تحمل نشستن طولانی مدت در اتوبوس را ندارید؟ اولین سوالی که برای اغلب مردم هنگام ثبت نام در تور کربلا ایجاد می شود، هوایی یا زمینی بودن آن است. خیلی ها نمی توانند ساعت های طولانی در اتوبوس بنشینند تا به کربلا برسند، به همین دلیل به دنبال استفاده از راه هوایی به کربلا هستند که تور هوایی کربلا بهترین انتخاب برای این افراد می‌باشد .

تور هوایی کربلا به طور اختصاصی برای کسانی آماده شده که امکان حضور در تورهای زمینی را ندارند. سفر با هواپیما به کربلا می تواند خاطره انگیز ترین خاطرات را برای دوستداران امام حسین(ع) فراهم نماید.

البته مشکل مهمی که برای انتخاب تور کربلا هوایی وجود دارد، قیمت بالای آن نسبت به تور زمینی کربلا می‌باشد. هزینه سفر به کربلا با هواپیما بیشتر از سفر زمینی به کربلا می باشد. چون بلیط هواپیما نسبت به بلیط اتوبوس خیلی گران تر است.

به همین دلیل برخی مردم ترجیح می دهند از تورهای هوایی کربلا استفاده نکنند. یا این که دنبال چاره برای پیدا کردن تور هوایی ارزان باشند.

یافتن تور هوایی کربلا ارزان شاید برای خیلی ها به یک رویای دست نیافتنی تبدیل شده باشد. اما علم سبز این رویا را به واقعیت تبدیل کرده است.

تور هوایی کربلا نقد و اقساط از تمام شهرها با علم سبز

ارزان ترین تور هوایی کربلا با علم سبز

قیمت تور هوایی کربلا با توجه به نوع کلاس هواپیما و شرایط اقامتی تعیین می گردد. در حقیقت هزینه نهایی سفر هوایی به کربلای معلی به موارد متعددی وابسته است.

سفر هوایی به سرزمین مقدس کربلا با هزینه پایین، رویایی شگفت انگیز برای مسلمانان است. شرکت های زیارتی کربلا با قیمت مناسب می توانند تور هوایی کربلا را برگزار کنند. برخی از شرکت های حج و زیارتی می‌توانند به صورت اقساطی تور کربلا را اجرا نمایند.

شرکت های مجری، خدمات زیارتی متنوعی را برای مردم فراهم کرده اند. امکان ثبت نام قسطی در تور هوایی کربلا یکی از بهترین خدمات ارائه شده توسط این شرکت ها است. یعنی نه تنها در تلاش هستند که هزینه های سفر هوایی به کربلا را کاهش دهند، بلکه به دنبال فراهم کردن شرایط پرداخت قسطی هم می باشند.

کاهش یافتن هزینه سفر هوایی به کربلا باعث می شود تعداد زیادی از مردم اقدام به ثبت نام در تور هوایی کربلا نمایند.

کمترین هزینه تور هوایی کربلا، در شرکت های زیارتی معتبر و باسابقه ارائه می شود. چون این مراکز تجربه بالایی در اجرای تورهای زیارتی دارند، بنابراین می توانند از خرج های بیهوده در سفر بکاهند تا هزینه نهایی سفر کاهش چشمگیری پیدا کند.

برگزاری تور هوایی کربلا با شرایط خاص و استثنایی!

ارزان ترین تور هوایی کربلا با علم سبز

تور هوایی کربلا با هزینه ای مناسب و شرایط خاص توسط شرکت های زیارتی مانند: علم سبز برگزار می شود. این تور زیارتی شرایط و امکانات خاصی را برای زائران محترم فراهم می نمایند. از مهم ترین امکانات و شرایط تور هوایی کربلا می توان موارد زیر را نام برد:

  • اقامت در هتل درجه یک

زمانی که با تور هوایی به شهر کربلا مشرف می شوید، پس از فرود آمدن هواپیما باید آماده عزیمت به سمت هتل شوید. هتل هایی که شرکت های زیارتی با آن ها قرارداد دارند، از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. یعنی هر آن چیزی که زائران برای آرامش و استراحت در یک هتل نیاز دارند، با بالاترین درجه کیفی برایشان فراهم می شود.

تمام اتاق های این هتل ها به سیستم های سرمایشی و گرمایشی، حمام و توالت، مبل و تخت کافی و همچنین یخچال و لوازم پذیرایی مجهز هستند. بنابراین احساس مطلوبی در هنگام سفر هوایی کربلا به شما تعلق خواهد گرفت.

  • پذیرایی با غذاهای ایرانی

هنگام شرکت در تور هوایی کربلا، پذیرایی با غذاهای ایرانی و مرغوب انجام می‌گیرد. چون همراه با اعضای کاروان، آشپز ایرانی هم حضور دارد. بدین ترتیب علاوه بر دیگر امکانات رفاهی و تفریحی در سفر به کربلا، امکانات تغذیه ای هم در بالاترین درجه کیفی ممکن عرضه می شوند. پس دیگر نیاز نیست نگران غذای مناسب در سفر به کربلا باشید. چون مسئولان شرکت های زیارتی هم به کیفیت مواد اولیه توجه دارند و هم به پخت صحیح و متناسب با ذائقه ایرانی اهمیت می دهند.

تور هوایی با کمترین هزینه از مبدا تهران و شهرستان ها

ارزان ترین تور هوایی کربلا با علم سبز

در شهرستان زندگی می کنید؟ می خواهید با هواپیما عازم شهر مقدس کربلا شوید؟ نگران نباشید چون علم سبز تور هوایی کربلا را از مبدا تمام شهرهای مختلف ایران برگزار می‌کند.

در هر نقطه از ایران که حضور داشته باشید، می توانید در تور کربلا هوایی علم سبز ثبت نام کنید. معمولا پروازهای هوایی به سمت کربلا در فرودگاه نجف فرود می آید. البته انجام هماهنگی های سفر و تهیه بلیط هواپیما همگی به عهده مسئولان برگزاری تور است.

کاهش هزینه تور هوایی کربلا خوشحالی تعداد زیادی از زائران میانسال را در پی داشته است. چون این افراد به هیچ وجه توانایی حضور در کاروان زمینی کربلا را نداشته اند. پس تور کربلا هوایی یک راه چاره برای آن ها برای سفر به کربلا به نظر می‌رسد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز