خبرگزاری کار ایران

مطهری برای تمام بازیکنان درس خیلی بزرگی است که تسلیم نشوند

ساپینتو: بازیکنانم لایق قهرمانی بودند / می‌خواستیم بیشتر از این خوشحال باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۷۱۳

سرمربی استقلال پس از قهرمانی در سوپرجام به نشست خبری رفت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از قهرمانی در سوپرجام اظهار داشت: بابت نتیجه‌ای که گرفتیم خیلی خوشحالم. ما طوری بازی کردیم که توانستیم تیم حریف را کاملاً کنترل کنیم. یک گل هم توانستیم بزنیم و بازی را بردیم و اولین سوپرجام استقلال را به دست آوردیم.

او ادامه داد: به بازیکنانم گفته بودم که امروز تاریخ‌ساز خواهیم شد. آن‌ها لایق قهرمانی بودند. سخت کار کرده بودیم، در چند جبهه می‌جنگیدیم، امروز هم پاداش خیلی خوبی گرفتیم. تسلیم نشدیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم.

ساپینتو با اشاره به درخشش مطهری گفت: برای مثال ارسلان مطهری بیرون از تیم بود اما امروز قهرمان تیم شد. این فوتبال است و نباید تسلیم شوید. این پیغام من برای تمام بازیکنان است. اگر خسته شوید و نجنگید انتخابی هم برای سرمربی نخواهید بود. ارسلان به خودش اعتقاد و اعتماد داشت و سخت کار کرد. من هم او را به ترکیب تیم بازگرداندم. برای مطهری و تیم خیلی خوشحال هستم. بازی و پیروزی خیلی خوبی بود.

ساپینتو در خصوص اتفاقات پس از بازی توضیح داد: 4 ماهی که سپری کردیم خیلی سخت بود. خیلی سختی کشیدیم و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم. جریمه و محرومیت من عادلانه نبود. می‌جنگید و کار می‌کنید تا نتیجه بگیرید. از وقتی به استقلال آمدم می‌خواستم جام‌ها را ببرم. این اولین جام است و امیدواریم بیشتر جام ببریم. برای بازیکنانم و هواداران استقلال خیلی خوشحال هستم، باعث تاسف است که هواداران در استادیوم‌های ما حضور ندارند.

سرمربی استقلال در مورد برگزاری این دیدار در کرمان توضیح داد: ایده من همان است که پیش از این گفتم؛ این ورزشگاه مناسب برگزاری فینالی به این شکل خوب نیست. 3 انتخاب بهتر داشتیم، اما این استادیوم را انتخاب کردند. من هم نمی‌‌توانستم کاری کنم. باید قبول کنیم که استادیوم کرمان این گونه است.

وی در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای تعطیلات لیگ دارد، گفت: تعطیلات برای همه تیم‌ها یکسان خواهد بود. وقتی روی فرم هستید دوست دارید ادامه بدهید و بازی کنید، اما متاسفانه جام جهانی را پیش رو داریم. این هم زندگی است. تعطیلاتی است که در اواسط لیگ پیش آمده، سعی می‌کنیم خودمان را با این شرایط سازگار کنیم و قوی‌تر خواهیم شد.

ساپینتو در خصوص اینکه چه تغییراتی در ارسلان مطهری دیده، عنوان کرد: همان‌گونه که گفتم همیشه به بازیکنانم می‌گویم فرصت خواهید داشت و وقتی فرصت به دست می‌آورید باید از آن استفاده کنید. فرقی ندارد 10 دقیقه یا 90 دقیقه باشد. مطهری در دیدار قبلی از فرصت خود استفاده کرد و امروز هم حضورش را در ترکیب ادامه داد. مطهری برای تمام بازیکنان درس خیلی بزرگی است که تسلیم نشوند. چنین بازیکنانی می‌جنگند و به خودشان اعتماد دارند. منتظر فرصت می‌مانند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای شروع مجدد تمرینات استقلال دارد، اظهار داشت: چند روزی بازیکنان به تعطیلات می روند و سعی می‌کنیم برای برنامه اردو هماهنگ شویم، اما تغییرات مدیریتی تمام برنامه‌ها را عوض کرد. سعی می‌کنم این موضوع را حل کنم. در مورد تعداد روزهای تعطیل هم باید دید چه پیش می‌آید. هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

او همچنین در پایان گفت: با تمام احترام من یک خارجی در کشورتان هستم. امروز آن گونه که باید خوشحالی ما را ندیدید. می‌خواستیم بیشتر از این خوشحال باشیم، اما شرایط موجود رضایت‌بخش نیست. بخش کوچکی از این برد را به تمام مردم ایران که در مشکلات هستند تقدیم می‌کنم و امیدوارم خوشحال باشند. ایران و مردمش را دوست دارم و این مهم‌تر از خوشحالی است که مردم همیشه خوشحال باشند. آنها باید زندگی شاد و سرشار از خوشحالی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز