خبرگزاری کار ایران

ساپینتو: داوران عاشق من هستند و برای همین بی دلیل به من کارت می‌دهند/ ساکت الهامی هم مثل من احساساتی است

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۰۸۶

سرمربی استقلال در مورد برتری مقابل هوادار در هفته‌ یازدهم می‌گوید.

به گزارش ایلنا، ریکاردو ساپینتو پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این بازی اظهار داشت: به دلیل کسب سه امتیاز بسیار خوشحال هستیم. نیمه اول کاملاً در اختیار ما بود. می‌توانستیم حداقل 3 گل به ثمر برسانیم. در نیمه دوم تیم حریف بسیار ریسکی بازی کرد و شروع محکمی داشت. سه تعویض در ترکیب آنها ایجاد شد و برای ما مشکل ایجاد کردند، چون بازی مستقیم انجام دادند.

وی ادامه داد: آنها خوب جنگیدند و خوب دویدند. رفتار خوبی از تیم هوادار دیدم و این موضوع کار را برای ما هم سخت کرد. این نوع بازی آنها برای ما چالش ایجاد کرد. در نیمه دوم هم که خوب ظاهر نشدیم، اما رقابت نزدیکی با حریف داشتیم. به تیم هوادار تبریک می‌گویم که خوب بازی کردند. به سرمربی و بازیکنان این تیم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجود کار می‌کنند. نیمه دوم برای ما خیلی سخت بود، اما در مجموع لایق پیروزی بودیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد دریافت کارت زرد از سوی داور مسابقه، تصریح کرد: واقعاً نمی‌دانم. واقعاً دلیل این کار را متوجه نشدم. فکر می‌کنم آنها عاشق من هستند و من را دوست دارند. با داور وسط و داور چهارم هم صحبتی نداشتم، بلکه در حال صحبت با همکاران خودم بودم. باید دلیل این موضوع را بدانم.

ساپینتو درخصوص صحبت‌هایش با غلامپور و سپس ساکت الهامی، گفت: من در حال صحبت با همکاران خودم بودم. نمی‌دانم؛ شاید نباید با کادر خودم صحبت کنم! اگر به این دلیل است واقعاً برایم عجیب خواهد بود. مشکلی با سرمربی حریف نداشتم، چون او هم مثل من احساسی است. 90 دقیقه جنگیدیم، اما به هم احترام گذاشتیم و این چیزی است که من دوست دارم. او از تیم خودش دفاع می‌کند و من هم همین کار را می‌کنم، اما همه چیز با احترام است. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد برگزاری بازی دوستانه پیش فصل با هوادار و تاثیر آن مسابقه در کسب پیروزی در بازی امروز، خاطرنشان کرد: این یک بازی متفاوت است. آن زمان اول کار بودیم و سیستم دیگری را کار می‌کردیم؛ البته سیستم آنها هم متفاوت بود. با وجود اینکه یک بازی دوستانه بود، اما در ذهن بازیکنان یک بازی رسمی تلقی نمی‌شد. می‌دانستیم که آنها تیم جنگنده‌ای هستند و با آنها دچار چالش خواهیم شد. 

ساپینتو در پاسخ به این سوال که اگر به عقب بازگردد چه کاری انجام خواهد داد تا استقلال به صدر جدول برسد، عنوان کرد: فقط داوران! تا کنون باید 28 امتیاز کسب می‌کردیم. 6 امتیاز بیشتر از چیزی که تاکنون به دست آورده‌ایم.

وی درخصوص تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر و آماده نگه داشتن بازیکنان از نظر جسمی و ذهنی، تصریح کرد: این موضوع برای همه تیم‌ها از جمله سپاهان و پرسپولیس هم سخت است. هنوز شروع کار هستیم و تنها یک سوم مرحله را گذرانده‌ایم. مقاطع سخت لیگ باقی مانده است. قسمت دوم لیگ هم سخت تر از قسمت اول است. حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و این موضوع را خواهید دید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص کیفیت زمین مسابقه، گفت: زمین خیلی خوب بود. قبلاً هم چون اینجا تمرین کرده بودیم از شرایط آگاه بودم. قبلاً شرایط بد بود، اما الان خوب شده است. کیفیت زمین مسابقه تاپ و درجه یک نیست، اما خوب است. 

ساپینتو درمورد شرایط حردانی و جلالی و احتمال حضور این نفرات در تیم ملی، خاطرنشان کرد: من این بازیکنان را دوست دارم. دو بازیکن در دفاع راست دارم که خیلی خوب هستند. همین شرایط در دفاع چپ هم وجود دارد. نمی‌توانم تمام نفرات را وارد زمین کنم. اینها انتخاب‌های من هستند و مسئولیت این موضوع با من است، اما به همه آنها به یک اندازه اعتماد دارم. آنها بازی می‌کنند و به تیم هم کمک خواهند کرد. فصل بزرگی در پیش داریم. اینگونه نیست که آنها چون بازی نمی‌کنند نباید به تیم ملی بروند. من برای آنها خوشحالم و اگر تعداد ملی‌پوشان ما بیشتر شود، بازهم خوشحال خواهم شد. نه تنها آنها که همه می‌خواهند بیشتر بازی کنند.

وی درخصوص اینکه گفته می‌‌شود علاقه داشت که دربی قبل از جام‌جهانی برگزار شود، تصریح کرد: دوست داشتم که قبل از جام‌جهانی دربی برگزار شود. این یک شگفتی برای من است. هر کاری هم کردم که الان بازی کنیم، اما نشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص پیش‌بینی اش از نتایج تیم ملی در جام جهانی، اظهار داشت: اسکوچیچ هم خوب کار کرد. تیم ملی با کی‌روش هم خیلی خوب کار می‌کند. ایران باید مقابل دو تیم قدرتمند بازی کند. فقط باید خونسرد باشند و اجازه بدهند تیم ملی کار خودش را انجام بدهد و به تیم اعتماد به نفس و انرژی مثبت بدهند. 

ساپینتو درمورد بازی با نساجی در سوپرجام و محل برگزاری این مسابقه و احتمال کسب جام برای استقلال، تصریح کرد: ما شرایط خیلی مثبتی داریم اما بازی متفاوت‌تری را شاهد خواهیم بود، چون یک فینال است. این بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. باید سطح خیلی بالایی داشته باشیم تا برنده شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز