خبرگزاری کار ایران

چتر همدلی بر سر سیل‌زدگان استان؛

توزیع ۳۰۰ سری لوازم خانگی به خانواده‌های آسیب دیده از سیل فارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۶۹۷

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس از آغاز توزیع ۳۰۰ سری لوازم خانگی شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و سرویس چینی به بین سیل زدگان استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین پورنورعلی در آئین توزیع ۳۰۰ سری لوازم خانگی به خانواده‌های آسیب دیده از سیل تابستان استان، گفت:  این لوازم خانگی با همت بنیاد احسان شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، سرویس قابلمه تفلون و چینی و پتو بوده که طی مراسمی توزیع کالا‌ها با حضور مسئولان استانی آغاز شد.

وی ارزش ریالی این سری لوازم  را ۶ میلیارد تومان (هر سری ۲۰ میلیون تومان) اعلام کرد و افزود: این لوازم‌های خانگی در ۱۴ شهرستان استان توزیع می‌شود.

اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان جهت زحمات و خدمت‌رسانی به اقشار محروم و کم‌برخوردار جامعه انجام می‌دهند، گفت: میزان نیازمندی در بخش‌های محروم  در زمان وقوع حوادثی از جمله سوانح طبیعی، لزوم همکاری و تعاملات بین دولت و مردم، خیران و مجموعه‌هایی که خدمات برعهده آن‌هاست را بیشتر از وضع عادی نشان می‌دهد.

وی افزود: طی یکسال گذشته و با توجه به رخداد‌های طبیعی که در شهرستان‌های استان فارس به وقوع پیوست که عمدتا مربوط به سیلاب‌های ناگهانی بود خسارت‌هایی سنگینی به مناطق روستایی و شهر‌های دور دست وارد شد که برای ترمیم این وضع و جبران بخشی از  خسارت‌ها در کنار دولت مجموعه‌هایی مثل ستاد اجرایی فرمان امام  (ره) زحمات زیادی متحمل شدند و همراهی کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: این همراهی‌ها و جبران خلاء‌ها توسط مجموعه‌های دولتی و غیردولتی و همچنین گروه‌های جهادی تسکینی بر درد‌های مردم است و کمک می‌کند تا با حداکثر توان بتوانیم مشکلات هم استانی‌ها را برطرف کنیم.

توزیع  ۳۰۰ سری لوازم خانگی به خانواده‌های آسیب دیده از سیل فارس

وی اظهار داشت: مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که امانتدار بخشی از سرمایه‌های ملی هستند در سنوات اخیر در توسعه‌ فضا‌های آموزشی و تفریحی از جمله کتابخانه‌ها، مدارس، مراکز بهداشت و درمان و تهیه و توزیع اقلام ضروری افراد نیازمند اقدامات موثر و خوبی را انجام داده‌اند و توانسته اند میزان زیادی از نیازمندی‌ها را برطرف کنند.

محبی پور ادامه داد: اراده و تمایل مجموعه  برای کمک حداکثری به مردم است که عملکرد موفقی داشته البته انتظار بیشتری داریم  و در این حد قانع نیستیم چرا که مجموعه استان فارس نیازمند اقدامات ریشه‌ای و اساسی  است که امیدواریم با برنامه‌ریزی صحیح ستاد اجرایی و با مشارکت ادارت و نهاد‌ها و با مشارکت مردم در این بخش هم موفقیت بیشتری کسب کنیم.

آیت‌آلله لطف‌اله دژکام نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بصورت مرتب و دوره‌ای خدمات خود را به اقشار آسیب‌پذیر انجام می دهد و مرحله‌ای که بنام شهید هاشمی‌نژاد در حال اجراست برای مناطقی است که در مردادماه امسال دچار سیل‌زدگی شدند.

وی ضمن قدردانی از این ستاد در جهت پای کار بودن و کمک به مردم، گفت: البته کار محدود به ستاد اجرایی نیست چرا که کمک به محرومان یک وظیفه همگانی‌ست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز