خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله صدیقی در همدان:

ستاد امر به معروف بلندگوی مردمی است که صدای آن‌ها به جایی نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۶۱۷

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با تأکید بر اینکه این ستاد خیرخواه و کمک حال مردم است، گفتند: ستاد امر به معروف بلندگوی آن‌هایی است که نمی‌توانند مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ آیت الله کاظم صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، عصر دیروز با حضور در ستاد امر به معروف همدان، از واحدهای مختلف این مرکز بازدید کردند.

رئیس ستاد امر به معروف کشور با تأکید بر اینکه بنای شما در کار باید این باشد که هیچ مشکلی را مانع فعالیت‌های خود ندانید، اظهار داشتند: زمانی که این مهم را بنای کارهای خود قرار دهید لازم است که برای دستیابی به اهداف، اقدام به برنامه‌ریزی دقیق کنید و هیچ‌گاه در مسیر خود دچار یأس نشوید.

وی با بیان اینکه ایجاد گفتمان عمومی را در رأس برنامه‌های خود قرار دهید، گفتند: اگر در عرصه جریان‌سازی بتوانید خوب عمل کنید، آن زمان هیچ اداره و نهادی نمی‌تواند با شما مقابله کند، چرا که توانسته‌اید با استفاده از ظرفیت مردمی، یک مطالبه عمومی و گفتمان را در جامعه ترویج دهید.

امام جمعه تهران افزودند: روند کار ستاد امر به معروف باید با ایجاد یک امت اثرگذار همراه باشد که در این بین لازم است نسبت به مسائل جامعه‌شناسی و روان‌شناسی توجه جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دنیای امروز، دنیای ارتباطات بوده و لازم است تا با رسانه‌ها و رسانه ملی ارتباط خوبی داشته باشید، اظهار داشتند: گاهی اوقات کسانی که با واقعیت‌ها آشنا نیستند با دیدن برخی اخبار دروغین خیال می‌کنند که نظام از بین رفته است، بنابراین نباید میدان را برای تحریف اخبار در اختیار رسانه‌های بیگانه قرار داد و از طریق رسانه‌های داخل باید واقعیت‌ها را برای مردم بیان کنیم.

آیت الله صدیقی، نبود گفتمان اجتماعی را یکی از مشکلات جامعه عنوان کردند و گفتند: امر به معروف فقط بحث حجاب نیست بلکه امر به معروف کانون حمایت از مردم، مدافع حدود الهی و مردم است و باید این اصل برای مردم تبیین شود.

وی با تأکید بر اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر خیرخواه و کمک حال مردم است، یادآور شدند: ستاد امر به معروف بلندگوی آن‌هایی است که نمی‌توانند مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان کنند لذا ستاد امر به معروف احیای حقوق عامه را وظیفه خود می‌داند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه هر جا مظلومی حضور دارد و یا حقی پایمال شده، ستاد امر به معروف نیز باید حضور داشته باشد، یادآور شدند: این موضوع می‌طلبد تا با همراهی جمعی از طلاب و تشکل‌های مردمی اولویت‌ها و دغدغه‌های مردم را شناسایی و برای رفع آن‌ها برنامه ریزی کنید.

وی خواستار توجه به وضعیت بازار توسط ستاد امر به معروف شدند و خاطرنشان کردند: امروز لازم است تا ضمن بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان، با دانشجویان و نسل جوان ارتباط برقرار کنید و پیگیر مطالبات آن‌ها از مسئولان باشید.

امام جمعه تهران با تأکید بر اینکه برای موفقیت، نیازمند ایجاد انسجام در بین گروه‌ها و تشکل‌ها هستیم، بیان داشتند: به یاد داشته باشید اگر برای خدا کار کنید، خدا نیز شما را همراهی و در کارها کمک حالتان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز