خبرگزاری کار ایران

محبی: لیاقت هوادار بیشتر از اینهاست/ از الهامی و حسینی در جای بهتر می‌توان بهره گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۴۸۴

بازیکن تیم فوتبال هوادار معتقد است سرمربی تیمش با تجاربی که در باشگاه‌های کم هزینه داشته در باشگاه‌های متمول‌تر موفق‌تر خواهد شد.

صائب محبی در گفتگو با ایلنا، پیرامون شرایط تیم فوتبال هوادار بعد از هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به تغییرات کادرفنی، توقعات و  تاکتیک‌های تیمی طبیعتاً در هفته‌های اول کمی شرایط متفاوت بود. در شروع با وجود بازی خوب نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم، با اینکه لیاقت آن را داشتیم. 

وی افزود: وقفه لیگ برتر برای تیم‌ ما می‌تواند مفید باشد و برای هماهنگی بیشتر و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت می‌توانیم از آن بهره بگیریم. ضمن اینکه اگر نیاز باشد کادرفنی می‌تواند از نظر بدنسازی برنامه جدیدی برای تیم در نظر بگیرد و بدنسازی کند.

بازیکن تیم فوتبال هوادار در پاسخ به اینکه شرایط مالی باشگاه هوادار چطور است، تصریح کرد: باید از آقای میری، اسماعیلی و رحیمی تشکر کنم چرا که در این شرایط خاص اقتصای به تعهدات‌شان عمل کردند. با اینکه تیم ما خصوصی است کمترین مشکلی درباره مشکلات مالی داشتیم. در میان تیم‌هایی که فقط هزینه می‌کنند، مسئولان هوادار به استعداد و پرورش بازیکنان جوان هم توجه دارند.آنها از جیب خودشان شرایط پیشرفت تیم را فراهم کردند.

محبی در خصوص کاهش کیفیت لیگ برتر، گفت: حضور هواداران در بازی‌های لیگ برتر کیفیت مسابقات را افزایش می‌دهد و انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد. متاسفانه در حال حاضر نبود آنها روی بازیها هم تاثیر منفی گذاشته است. 

وی درباره همکاری با آقای ساکت عنوان کرد: واقعاً افتخار می‌کنم شاگرد آقا ساکت هستم چرا که ایشان کار بلد و فنی است. قبلاً درباره او خیلی چیزها شنیدم، در همکاری با او موارد زیادی یاد گرفتم. به نظرم وقتی مربیانی مانند الهامی و حسینی که با باشگاه‌های خصوصی و کم هزینه نتایج خیلی خوبی می‌گیرند، باید از آنها در باشگاه‌های پرطرفدارتر و با امکانات بیشتر بهره گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز