خبرگزاری کار ایران

محبی: درباره گلزنی مقابل ملوان برنامه داشتیم/ استان گیلان پتانسیل فوتبالی زیادی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۰۰۲

بازیکن تیم فوتبال هوادار می‌گوید کادرفنی تیمش با تمرین و برنامه‌ریزی نحوه گلزنی مقابل ملوان را از پیش تعیین کرده بودند.

صائب محبی در گفتگو با ایلنا، پیرامون پیروزی هوادار مقابل ملوان در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت:  بازی خوبی بود. دو تیم از همدیگر شناخت داشتند. نیمه اول بازی آن طور که انتظار داشتیم خوب نبودیم اما در نیمه دوم بر بازی مسلط شدیم و توانستیم تاکتیک مدنظرمان را در زمین پیاده کنیم. با اجرای تاکتیک‌هایی که مورد انتظار کادرفنی تیم ملی بود، توانستیم برنده بازی باشیم و دست پُر از زمین خارج شویم.

وی درباره گلزنی در این مسابقه افزود: تیم ما هر هفته نسبت به رقیب، نکات فنی متفاوتی استفاده می‌کند. در این هفته کادرفنی خواسته بود روی ضربات ایستگاهی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و توانستیم به دلخواه خودمان گلزنی کنیم. 

بازیکن تیم فوتبال هوادار درباره کسب 2 برد متوالی تیمش گفت: در حال حاضر شرایط تیم خیلی خوب است. مس کرمان چندین ماه بود که در زمین خودش شکست نخورده بود. ما توانستیم دست پُر از زمین خارج شویم. بازی ملوان هم از نظر جدولی برای ما اهمیت زیادی داشت و توانستیم با خوشحالی این بازی را تمام کنیم. 

محبی درباره تقابل با تیم سابقش ملوان و گلزنی مقابل این تیم ادامه داد: 2 سال خدمت سربازی را در این تیم گذراندم و کنار مردم انزلی بودم. سعادتی بود که در خدمت تیم ملوان بودم. در این تیم خاطرات خوبی دارم. امیدوارم امسال در لیگ برتر باقی بمانند. استان گیلان پتانسیل زیادی دارد و استعدادهای خوبی مثل علیرضا جهانبخش و شایان مصلح را به سطح اول فوتبال معرفی کرده است. امیدوارم با توجه به استعدادهای این خطه و تلاش بیشتر، شاهد معرفی بازیکنان بیشتری باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز