خبرگزاری کار ایران

اجرای ۱۱۳ طرح نیروگاه های خورشیدی برای حمایت از مددجویان اصفهانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۴۷۳

معاون اشتغال کمیته امداد استان اصفهان نیروگاه های خورشیدی را یکی از بهترین طرح های اشتغال باثبات و دانش بنیان برای مددجویان معرفی کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، احمد رضایی اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون ۱۱۳ طرح نیروگاه های خورشیدی کوچک مقیاس با هدف تامین درآمد پایدار برای خانواده های تحت حمایت با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر ۱۱میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.   

وی نیروگاه های خورشیدی را یکی از بهترین طرح های اشتغال باثبات و دانش بنیان برای مددجویان معرفی کرد و ادامه داد: برای احداث نیروگاه خانگی با ظرفیت ۵ کیلووات، علاوه بر مشاوره شغلی و پرداخت تسهیلات توسط کمیته امداد، دوره های آموزشی، صفر تا صد نیروگاه های خورشیدی و آشنایی با تجهیزات، جزئیات نصب و نگهداری از طریق پیمانکاران به مددجویان ارائه می شود.

وی با اشاره به شرایط مورد نیاز برای اجرای این طرح، گفت: مددجویان دارای ملک شخصی، کنتور برق به نام و ساختمان دارای سازه های بتنی یا آهنی، می توانند تجهیزات پنل های خورشیدی را در فضای ۶۰ متر مربعی جانمایی کرده و از محل فروش برق تولیدی این دستگاه‌ها، درآمد مناسبی کسب کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان، به تایید بیش از ۵۰۰ منزل مددجوی متقاضی برای اجرای این طرح، توسط اداره برق اشاره کرد و افزود: هر کیلووات ساعت برق تولیدشده پنل های خورشیدی، به مبلغ ۲۲هزار ریال توسط اداره برق خریداری می شود.   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز