خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

نیروهای مسلح کشور مؤلفه‌های قدرت ملی را بومی‌سازی کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۲۰۵

امیر دریادار سیاری گفت: نیروهای مسلح از قدرت بازدارندگی قابل توجهی برخوردارند و توانسته‌اند مؤلفه‌های قدرت ملی را بومی‌سازی کنند.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری رزمایش‌های تخصصی و مشترک ارتش، اظهار داشت: کار اصلی نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتقای توان رزمی برای ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدات پیش‌ رو است.

امیر دریادار سیاری افزود: همان‌طوری که در رزمایش‌ها مشاهده می‌شود، بخشی از توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش درمی‌آید. به واقع ما آنچه را که قابل نمایش است، در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم و آن بخش از توان دفاعی‌مان را که قابل نمایش نیست نیز ارتقا می‌دهیم و خودمان از آن مطلع هستیم تا در زمان مقرر از این توان بازدارنده و غافلگیرکننده استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت ملی نیروی انسانی آموزش‌دیده، متخصص و متعهد است، گفت: امروز به واسطه افراد متخصص و متعهد در حوزه تجهیزات و تسلیحات و همچنین در عرصه راهبردها، تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها به خودکفایی و خوداتکایی رسیده‌ایم و این در سطح بین‌المللی برای ما یک اعتبار فزاینده ایجاد کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از علم و فناوری روز و تجارب گرانقدر دوران دفاع مقدس، امروز ما را برای مقابله با هر نوع تهدیدی آماده کرده است و این آمادگی حتی قدرت پاسخگویی به تهدیدات آینده را نیز شامل می‌شود.

امیردریادار سیاری با بیان اینکه نیروهای مسلح حافظ امنیت ملت ایران در مواجهه با تهدیدات هستند، تأکید کرد: امروز نیروهای مسلح از قدرت بازدارندگی قابل توجهی برخوردارند و توانسته‌اند، مؤلفه‌های قدرت ملی را بومی‌سازی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز