خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان خبرداد:

اهداء یک باب منزل به انجمن حمایت از بیماران کلیوی شهرستان خرمدره

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۴۱

یک باب منزل به مساحت ۷۰۰ متر مربع از سوی یک خیّر خرمدره‌ای، با هدف خیرخواهانه در اختیار انجمن حمایت از بیماران کلیوی شهرستان خرمدره قرار گرفت.

مسئول روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: یک باب منزل به مساحت ۷۰۰ متر مربع از سوی یک خیّر خرمدره‌ای، با هدف خیرخواهانه در اختیار انجمن حمایت از بیماران کلیوی شهرستان خرمدره قرار گرفت.
به گزارش ایلنا از زنجان، مسئول روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: یک اتاق دیگر از این منزل اهدایی به صورت رایگان در اختیار یک بیمار پیوند کلیه قرار گرفت.
مسئول روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان امروز با اعلام این خبر گفت: حجت الاسلام سید حسین موسوی، این منزل را که در مرکز شهرستان خرمدره قرار دارد، به مدت ۲ سال به صورت رایگان برای شادی روح پدرش مرحوم سید اسماعیل موسوی و رفاه حال بیماران کلیوی اختصاص داد.
به گفته وی قرار است یک اتاق از این منزل در طول ۳ ماه زمستان در اختیار بیمارانی قرار گیرد که برای درمان و دیالیز از روستا‌ها به این شهرستان مراجعه می‌کنند و هزینه و محلی برای اقامت ندارند.
همچنین یک اتاق دیگر از این منزل اهدایی به صورت رایگان در اختیار یک بیمار پیوند کلیه قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز