خبرگزاری کار ایران

باشگاه نساجی: جایی برای استقرار تیم نداریم/استقلال قبل از اعلام برنامه هتل رزرو کرد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۳۱۵

باشگاه نساجی هنوز هتلی برای اقامت تیمش قبل از دیدار سوپر جام انتخاب نکرده است.

به گزارش ایلنا، مجتبی ابراهیمی، معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران گفت:‌ امیدواریم که مهم‌ترین بازی سال به بهترین شکل برگزار شود اما همان‌طور که قبلاً گفتیم متوجه این همه پافشاری برای انتخاب کرمان به‌ عنوان میزبان بازی سوپرجام نمی‌شویم. چطور ممکن است که باشگاه استقلال قبل از اینکه مکان میزبانی سوپرجام اعلام شود، در کرمان هتل رزرو کند؟

وی در رابطه با مشکلات ایجادشده برای باشگاه نساجی در بحث پیدا کردن هتل مناسب در کرمان بیان کرد: مدیران باشگاه استقلال در شرایطی هتل رزرو کردند که وقتی ما بلافاصله پس از اعلام مکان بازی با مدیران هتل تماس گرفتیم گفتند باشگاه استقلال از قبل هتل را رزرو کرده‌اند و هر کجا که ما تماس گرفتیم گفتند به دلیل برگزاری فستیوال‌ گردشگری در استان کرمان، همه هتل‌ها از قبل رزرو شده است. سوال اینجا است که چرا وقتی شرایط در یک شهر مهیا نیست، به برگزاری بازی مهمی مثل سوپرجام فوتبال ایران در آنجا اصرار می‌کنند؟

معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران درباره چمن ورزشگاه کرمان نیز اعلام کرد: باشگاه نساجی همان‌طور که از ابتدا اعلام کرده بود، مطیع قانون و سیاست‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهد بود اما وقتی خود آقای ساپینتو، سرمربی استقلال در مصاحبه‌ای اعلام می‌کند که چمن ورزشگاه کرمان وضعیت مناسبی ندارد، چرا باید در این ورزشگاه بازی برگزار شود و واقعاً چه کسانی اصرار بر برگزاری این بازی در کرمان دارند؟

ابراهیمی در پایان گفت: اگر قرار بود بازی با این شرایط در کرمان برگزار شود، همان سیرجان با امکانات فوق‌العاده بهترین مکان برای برگزاری بازی بود اما حالا چاره‌ای جز برگزاری بازی نداریم ولی تمام مشکل ما این است که برخی از آقایان تمایزهایی بین استقلال و نساجی ایجاد می‌کنند که در شأن هیچ‌کدام از دو تیم نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز