خبرگزاری کار ایران

معرفی ارائه دهنده مدرن ترین تجهیزات نظافتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۳۰۹

رشد و توسعه صنایع و مجموعه های مختلف تولیدی و خدماتی، در سال های اخیر منجر به مواجهه این مجموعه ها با آلودگی های متنوع تر شده است. این امر دلیل واضحی برای طراحی، تولید و استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافتی است که بتواند با کمترین هزینه، آلودگی های ایجاد شده در این مراکز را برطرف کند. برند ها و شرکت های گوناگونی به تولید تجهیزات نظافتی اقدام کرده اند تا بتوانند با ارائه محصولات مکانیزه فرایند نظافت را با کیفیت بالاتری برای مجموعه های صنعتی، تجاری و اداری فراهم کنند.

از محصولات مهمی که شرکت های ارائه دهنده مدرن ترین تجهیزات نظافتی در اختیار این مجموعه های صنعتی و تجاری قرار می‌دهند، اسکرابر صنعتی، کارواش صنعتی تک فاز و سه فاز و انواع جاروبرقی صنعتی قابل اشاره هستند، که در جمع آوری آلاینده ها و شستشوی سطوح و تجهیزات به طور گسترده مورد استفاده قرار میگیرند.

تنوع محصولات شرکت های ارائه دهنده مدرن ترین تجهیزات نظافتی

فرایند های نظافت مکانیزه تنها به نظافت محیط های صنعتی خلاصه نمیشوند. استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن نظافت مکانیزه در محیط های صنعتی، اداری و حتی خانگی میتواند به ارتقا کیفیت نظافت کمک کند. از این رو تجهیزات نظافتی مدرن به انواع خانگی و صنعتی تقسیم بندی می شوند و هر یک از آنها در موقعیت های خاص، آلودگی و فرایند های نظافتی مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از جاروبرقی صنعتی در مجموعه هایی با محوطه گسترده به منظور جمع آوری آلودگی های ریز و درشت کاربردی است در حالیکه از دستگاه کارواش خانگی میتوانید برای شستشوی سنگ فرش ها و یا خودرو استفاده کنید.

این تنوع محصولات نظافتی،‌ تنوع قیمت دستگاه نظافت صنعتی را نیز به دنبال دارد که به شما اجازه می دهد با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای نظافت مجموعه، ابزار مناسب را خرید کنید. علاوه بر تنوع محصولات، شرکت های مختلفی به عنوان ارائه دهنده مدرن ترین تجهیزات نظافتی فعالیت دارند که محصولاتی با کیفیت ها، ویژگی ها و قابلیت های متنوع در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. در این بین، برخی از این مجموعه ها با پشتوانه سابقه بیشتر در فعالیت و ارائه تجهیزات نظافتی مدرن، دستگاه های باکیفیت تری ارائه میدهند.

 

ابراهیم اولین تولید کننده تجهیزات نظافتی مکانیزه در ایران 

کشور های مختلفی با برند های گوناگون به ارائه این تجهیزات نظافت پرداخته اند، که از بین آنها کشور ایتالیا با برند RCM و کمانی کلمبوس از کشور آلمان از جمله شرکت های ارائه دهنده مدرن ترین تجهیزات نظافتی هستند. در ایران نیز شرکت ابراهیم با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در ارائه محصولات و تجهیزات نظافت مکانیزه پا در عرصه تولید این تجهیزات نظافتی مدرن گذاشته است. مجموعه ابراهیم با ارائه انواع دستگاه های کارواش، جاروبرقی صنعتی و اسکرابر های صنعتی به تولید کننده مطرح دستگاه های نظافت مکانیزه در ایران مبدل شده است که محصولاتی مطابق با استاندارد های جهانی و قابل رقابت با محصولات مشابه از برند های خارجی تولید میکند. 

با توجه به اینکه محصولات برند ابراهیم توسط مهندسان ایرانی طراحی و در داخل کشور به تولید می رسند، نسبت به محصولات خارجی از کیفیت عملکرد برابر و قیمت مناسب تری برخوردارند. این امر برتری محصولات ارائه شده توسط ابراهیم را در کاهش هزینه و سرمایه گذاری بهینه برای مصرف کننده به دنبال دارد. 

 

اصلی ترین محصولات نظافت مکانیزه شرکت ابراهیم

همانطور که گفته شد، شرکت ابراهیم به عنوان تولید کننده و ارائه دهنده مدرن ترین تجهیزات نظافتی در داخل کشور با بومی سازی تولید محصولات متنوع نظافتی، در کاهش هزینه ها و حفظ سرمایه شرکت ها و صنایع تاثیر گذار است. از جمله محصولات این شرکت اسکرابر صنعتی یا دستگاه زمین شوی در انواع دستی و سرنشین دار است. این دستگاه که به عنوان دستگاه تخصصی شستشوی انواع کفپوش شناخته می شود، به طور گسترده در مجموعه های تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.

کارواش صنعتی تک فاز یکی دیگری از محصولات تولید شرکت ابراهیم است که با استفاده از فشار آب قادر به شستشو و نظافت سطوح مختلف و تجهیزات در صنایع، کارگاه های تولیدی، آشپزخانه های صنعتی و کارواش ها است. فشار قابل تنظیم، شاسی فولادی و استفاده از قطعات با کیفیت در تولید این محصول ساخت ایران، از مشخصه های برجسته آن به شمار می آیند.

در کنار این محصولات طراحی و ساخت چندین مدل جاروبرقی صنعتی، تنوع محصولات شرکت ابراهیم را گسترده تر و اجرای فرایند نظافتی با محصولات این شرکت را کامل تر کرد. جاروبرقی های تک موتوره و سه موتوره ساخت ابراهیم، با توان مکش بالا و بدنه فولادی، امکان نظافت و جمع آوری انواع آلاینده های صنعتی از محیط کارخانجات، انبار ها و سالن های تولید و حتی بخش های اداری این مجموعه ها را سرعت بخشید. 

معرفی ارائه دهنده مدرن ترین تجهیزات نظافتی

اهمیت استفاده از تجهیزات نظافتی مدرن

استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات مکانیزه در صنعت همراه افزایش سرعت و کیفیت را به دنبال داشته. تجهیزات نظافتی مدرن و مکانیزه نیز در ارتقا کیفیت نظافت تاثیر گذار هستند. این دستگاه ها با افزایش توان کاربر در فرایند های شستشو، جمع آوری و جابجایی آلاینده ها از محیط کارگاه های تولید، مجموعه های صنعتی و مراکز بهداشت و درمان، نتیجه کسب شده از نظافت را به طور چشمگیر ارتقا میدهند. در نتیجه این افزایش کیفیت نظافت، بهبود و ارتقا سطح بهداشت مجموعه محقق می شود.

ارائه خدمات نظافت بهینه در مجموعه ها رضایتمندی مشتریان و مراجعین را به دنبال دارد که برای مجموعه سودآوری بیشتری خواهد داشت. خرید این ابزار ها با در نظر گرفتن قیمت دستگاه های نظافت مکانیزه و مقایسه قابلیت ها و ویژگی های آنها میتواند به شکل موثر در کاهش هزینه های نظافت تاثیر داشته باشد. به همین جهت خرید این دستگاه ها از شرکت های مطرح و قابل اطمینان ارائه دهنده مدرن ترین تجهیزات نظافتی، تضمین کننده خرید با کیفیت و نتیجه قابل قبول از فرایند نظافت است.

 

راهنمایی و مشاوره پیش از خرید تجهیزات نظافتی مدرن

نکاتی که پیش از انتخاب و خرید محصولات و دستگاه های نظافتی باید در نظر بگیرید میتواند به انتخاب بهینه، کاهش هزینه و کسب بالاترین کیفیت از فرایند نظافت را به همراه داشته باشد. از این نکات میتوان به مساحت مجموعه برای نظافت، نوع کفپوش ها، حجم و نوع آلاینده ها، نحوه تامین انرژی دستگاه و مواردی از این قبیل اشاره داشت. با در نظر گرفتن این نکات، انتخاب دستگاه مکانیزه نظافت به راحتی انجام می شود و شما میتوانید از مزایای کاربرد این تجهیزات در محیط مجموعه خود بهره مند شوید.

تنوع محصولات نظافت مکانیزه و گستردگی فرایند های نظافت از اصلی ترین دلایلی است که راهنمایی و مشاوره پیش از خرید میتواند در انتخاب و خرید کارآمد ترین تجهیزات به شما کمک کند. مشاورین و کارشناسان فروش ابراهیم با تجربه بالا و آشنایی کامل با این تجهیزات می توانند به شما در این راستا کمک کنند، تا با توجه به نوع فرایند نظافت و امکانات مورد نیازتان، دستگاه مناسب را با بهترین قیمت خریداری کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز