خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید بهترین جارو برقی صنعتی سطلی آب و خاک ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۴۴۶

مهمترین مساله ای که در خرید هر محصولی وجود دارد توجه به نیازهای خودمان از خرید آن دستگاه می‌باشد یعنی باید ببینیم از خرید آن محصول چه هدفی داریم و می‌خواهیم محصول دقیقا چه کاری را برایمان انجام دهد .

سابقه تولید جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی در ایران به حدود ۲۵ سال پیش باز می‌گردد که در آن زمان اولین نمونه جاروبرقی صنعتی ایرانی از روی یک نمونه جاروی الکترولوکس طراحی و ساخته شد . جارو های صنعتی اولیه با بدنه های آلومینیومی تولید می‌شدند بدین صورت که آلومینیوم را با قالبهای پرس سنگین فرم می‌دادند سپس با دستگاههای پرس جای موتورها، اتصالات ، خروجی هوا و جای کلیدهای آنها را ایجاد می کردند. به مرور با ارتقای سطح تولید ، کیفیت و کمیت تولید جاروهای صنعتی بهبود یافت و قابل رقابت با جاروهای اروپایی و آمریکایی گردید.

جاروبرقی های صنعتی جهت  نظافت محل های بزرگ و صنعتی کاربرد دارند تفاوت این جارو ها با جاروهای خانگی ابعاد بزرگتر و قدرت بیشتر آنها می‌باشد مکنده های صنعتی از دو یا سه موتور صنعتی بهره می برند . همچنین جاروهای صنعتی دارای ظرفیت مخزن بیشتری بوده و زباله در مخزن می‌باشند یعنی بر خلاف جاروهای خانگی که زباله داخل کیسه جمع آوری می‌گردد، در جاروهای صنعتی زباله داخل مخزن جارو جمع آوری می‌شود .

انتخاب بهترین محصولات در هر رسته کالایی همواره یکی از دغدغه عمومی تمام مردم دنیا می‌باشد و راه حل این موضوع بنابر هر کالا ، محل مصرف ، سلیقه مصرف کننده امکانات دستگاه و …. به موارد متعددی بستگی دارد . مهمترین مساله ای که در خرید هر محصولی وجود دارد توجه به نیازهای خودمان از خرید آن دستگاه می‌باشد یعنی باید ببینیم از خرید آن محصول چه هدفی داریم و می‌خواهیم محصول دقیقا چه کاری را برایمان انجام دهد .پس از شناسایی نیازها جهت داشتن یک انتخاب خوب برای خرید هر کالایی چندین روش وجود دارد که  ما در این مقاله به بررسی راه های خرید بهترین جاروبرقی صنعتی در ایران پرداخته ایم .

شرایط تاثیر گذار در انتخاب جاروبرقی صنعتی (سمت کاربر)

 وسعت محل :به منظور بهره وری بالا در کاربرد جاروبرقی های سطلی صنعتی بهتر است جاروبرقی متناسب با وسعت مورد نظر انتخاب گردد . فضاهای کوچک :  ۰ الی ۲۰۰ مترمربع جاروی نیمه صنعتی یک موتوره فضاهای متوسط:  ۲۰۰ الی ۶۰۰ مترمربع جاروبرقی صنعتی دو موتوره (معمولی و اتوماتیک) فضاهای بزرگ :  ۶۰۰ الی ۲۰۰۰ مترمربع جاروبرقی صنعتی سه موتوره (معمولی و اتوماتیک)

نوع استفادهبسته به اینکه محل  استفاده جارو کجا باشد نوع و قدرت آن متفاوت است بطور مثال اگر محل شما یک محیط کوچک مانند دفتر کار است جاروبرقی سطلی نیمه صنعتی و اگر یک کارواش با رفت و آمد بالاست جاروبرقی صنعتی مورد نیاز شما می‌توانید از جاروبرقی صنعتی دو موتوره یا سه موتوره اتوماتیک متناسب با کار خود بهره ببرید.

زباله های  هدف: جاروهای صنعتی تقریبا هر چیزی که بتواند از لوله خرطومی آن عبور کند را مکش می‌نمایند و اکثرا در مدل های آب و خاک جهت جمع آوری زباله خشک و مایعات تولید می‌گردند  و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید جاروی خود را انتخاب نمایید .

تعداد ساعت استفاده از جارو : الکتروموتورهای جاروبرقی صنعتی به دلیل دور موتور بالای خود و حرارت ناشی از چرخش موتور به دور هسته خود خیلی سریع گرم می‌گردند  لذا استراحت به موقع جارو از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد و لذا اگر ساعت کاری استفاده از جارو زیاد باشد استفاده از جاروی اتوماتیک که موتورها را به نوبت استراحت می‌دهد اهمیت پیدا خواهد کرد .

مانور پذیری :  مانور پذیری دستگاه ارتباط مستقیم با عملکرد و بازدهی جاروبرقی صنعتی شما دارد. مثلا اگر محل نظافت شما در چند طبقه می‌باشد و آسانسور نیز در دسترس نیست بهتر است از جاروهای کوچک و نیمه صنعتی استفاده نمایید .

پرسنل و نیروی انسانی : جنسیت پرسنل که از جاروی صنعتی استفاده می‌نمایند به همراه تخصص و نوع طبقه شغلی ( کارگر – تحصیل کرده ) در انتخاب جارو موثر است.

در دسترس بودن قطعات و خدمات پس از فروش : در دسترس بودن قطعات و خدمات پس از فروش در شهر محل اقامت شما اهمیت زیادی دارد.

راهنمای خرید بهترین جارو برقی صنعتی سطلی آب و خاک ایرانی

عوامل اثر گذار در انتخاب جاروبرقی صنعتی (سمت دستگاه)

۱- کیفیت قطعات بکار رفته در تولید جارو

  • موتور مکنده 
  • بدنه بالای جاروبرقی 
  • وجود برد اتوماتیک
  • مخزن ( سطل)
  • کالسکه حمل جاروبرقی صنعتی
  • فیلتر و لوازم متعلقات جاروبرقی صنعتی

۲- سابقه شرکت تولید کننده 

۳- استانداردهای اخذ شده  محصول 

۴- وفور و در دسترس بودن قطعات یدکی

۵- صحت گارانتی دستگاه و پایبندی شرکت تولیدکننده به انجام تعهدات تعمیر دستگاه

۶- گستردگی خدمات پس از فروش در سرتاسر کشور

راهنمای خرید بهترین جارو برقی صنعتی سطلی آب و خاک ایرانی

جاروی صنعتی ایرانی یا خارجی؟

برخی مشتریان بر سر دو راهی خرید جاروبرقی صنعتی ایرانی یا خارجی سر در گم می مانند  در دنیای امروزی با گسترش تجارت در جهان و همچنین ایران واردات کالا به آسانی میسر می‌باشد و برخی اشخاص و شرکتها به سادگی و بدون دارا بودن آشنایی و سابقه تولیدی و تخصصی در زمینه تجهیزات نظافت صنعتی و صرفا با اهداف تجاری اقدام به واردات انواع جاروبرقی صنعتی و مکنده های صنعتی عمدتا از کشور های چین و ترکیه و. .. می‌نمایند و به نام جاروهای صنعتی ایرانی ،  اروپایی،  ایتالیایی و آلمانی…. و با چندین برابر قیمت واقعی محصول به فروش می‌رسانند .

این اقدام از نظر کاربران و مشتریان محترم که آشنایی به بازار نداشته و قصد خرید جاروبرقی صنعتی را دارند دور می ماند و مشتری علاوه بر صرف هزینه بالا جهت خرید این محصولات پس از خرید و فرارسیدن بحث خدمات پس از فروش محصول متوجه عدم پاسخگویی فروشنده و یا وارد کننده در زمینه تامین خدمات پس از فروش و قطعات می‌گردد و اگر هم این امکان فراهم شود با قیمت های بالا این امر میسر می‌گردد. لذا با توجه به دلایل زیر جاروی صنعتی خارجی را توصیه نمکینیم :

مزایای جاروی صنعتی ایرانی

۱- با توجه به سابقه طولانی تولید جاروبرقی صنعتی در ایران و کیفیت بالای جاروهای صنعتی داخلی  کیفیت برخی از جاروهای داخلی از جاروهای خارجی به مراتب بیشتر باشد. ۲- اکثر جارو های صنعتی خارجی بنا به تجربه این مجموعه دارای خدمات پس از فروش مناسب نمی‌باشند . ۳- قیمت جارو برقی های صنعتی خارجی در صورت ادعای اروپایی بودن تا ۲٫۵ برابر بهترین جاروبرقی صنعتی ایرانی قیمت گذاری می‌شود. ۴- جارو های صنعتی موجود در بازار اکثرا چینی می‌باشند که به نام جاروی اروپایی ترکیه ای فروخته می‌شوند. ۵- کیفیت قطعات بسیاری از جاروهای خارجی مرغوبیت جاروهای داخلی را ندارد ، بطور مثال کالسکه جاروهای خارجی از جنس پلاستیک می‌باشد در حالیکه کالسکه جاروهای داخلی عمدتا از فلز می‌باشد. ۶- خرید محصول با کیفیت داخلی حمایت از تولید داخل یک وظیفه همگانی برای همه اقشار یک جامعه می‌باشد .

جاروبرقی صنعتی آب و خاک یا جاروی خاک ؟

جارو برقی های آب و خاک جهت جمع آوری گرد و خاک و همچنین مایعات با حجم بالا کاربرد دارند؛ جاروبرقی های آب و خاک دارای الکترو موتور متفاوت نسبت به جاروهای خاک می‌باشند همچنین مخزن این جاروبرقی ها واتر پروف می‌باشند و توانایی جمع آوری حجم زیادی از مایعات داخل مخازن خود را دارا می‌باشند . در این مقاله ابتدا به بررسی مزایای جاروبرقی های آب و خاک نسبت به جاروهای صرفا خاک می‌پردازیم و در مرحله بعد بهترین جاروبرقی های آب  و خاک بازار و ویژگی های آنها را مرور می‌کنیم .

مکش خاک ، آب  و مایعاتاز جاروبرقی های آب و خاک  میتوان جهت جمع اوری حجم بالایی از آب به همراه خاک استفاده کرد این مزیت بخصوص در مواقعی که شما احتیاج به شستشو در محیط هایی که راه آب فاضلاب ندارند به خوبی شما را کمک خواهد نمود .

جلوگیری از انتشار گرد و غبار :اگر محل مورد نظر شما جهت نظافت شما دارای با گرد و خاک بالا و مملو از  آلودگی های دیگر مثل موی حیوانات خانگی است جهت سهولت و جلوگیری از انتشار گرد و غبار میتوان مقداری آب در داخل مخزن جاروهای آب و خاک ریخته و اقدام به مکش آلودگی های موردنظر کنید در این صورت پس از مکش گرد و خاک و مواد زائد بخش زیادی از این گرد و خاک جذب آب موجود در مخزن شده و امکان انتشار و پخش شدن در فضای در مورد نظر رو نخواهد داشت.

خنک شوندگی بهتر موتور : وجود آب داخل مخزن موجب میگردد هوای وارد شده از لوله خرطومی به داخل مخزن پس از برخورد با آب داخل مخزن خنک شده و به سمت موتور برود این امر موجب خنک شدن هرچه بهتر موتورهای جاروبرقی میگردد .

استفاده گسترده تراستفاده از جاروبرقی های صنعتی آب  و خاک نگرانی شما را در خصوص کلیه آلودگی های که ممکن است در محیط شما اتفاق می‌افتد راحت می‌نماید و به شما حق استفاده جارو جهت نظافت طیف وسیعی از آلودگی ها را می‌دهد .

اختلاف قیمت کمتراختلاف قیمت جاروبرقی های آب و خاک نسبت به جاروبرقی های خاک بسیار کم می‌باشد که این امر توجیه خرید جاروهای آب و خاک را تقویت می‌نماید .

جاروبرقی صنعتی سه موتوره آب و خاک

پر فروش ترین و پر طرفدارترین  مدل جاروهای صنعتی جاروبرقی صنعتی سه موتوره آب و خاک میباشد که دارای سه موتور و قدرت 3900 وات است و قوی ترین جارو در بین جاروهای صنعتی تجاری میباشد .

روش های انتخاب جاروی صنعتی مناسب شما:

اولین روش: استخراج مشخصات فنی  ، سابقه تولیدکننده محصول ، بررسی کیفیت خدمات پس از فروش و مقایسه اطلاعات محصولات مختلف است که سخت ترین راه در انتخاب بهترین گزینه به شما میرود.

دومین روش: پرس و جو ، خواندن کامنت یا نظرات مشتریان در زیر محصولات شرکت  و اطمینان به صحت نظرات کاربران می‌باشد .

سومین روش: آخرین راه اطمینان به سابقه ، تجربه و نظرات یک تیم مشاوره و انجام آن نظرات  می‌باشد . به طور مثال جهت خرید محصولی با آگاهی به سابقه فروشنده آن کالا و دلایل قانع کننده مطرح شده اطمینان کرده و کالا را خرید می‌نماییم .

هر کدام از این موارد  مزایا و معایبی دارند و ممکن است با ریسک هایی در انجام آنها روبرو باشد. ولی راه سوم در خرید محصولات صنعتی و خاص از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا در حوزه تجهیزات صنعتی احتیاج به مشاوره یک کارشناس خبره که به ابعاد مختلف محصولات بازار و پاسخ نیاز شما اشراف داشته باشد یک امر ضروری است و پس از خرید محصول مرجعی برای پاسخگویی به شما وجود خواهد داشت و اگر پس از تهیه کالایی با مشکلات و یا سوالاتی در رابطه با محصول مواجه شدید فروشنده و مشاور آن محصول پاسخگو خواهد بود .

بهترین مدل های جاروبرقی صنعتی :

بطور خلاصه در بررسی بهترین های هر دسته از جمله جاروبرقی های صنعتی موارد زیادی حائز اهمیت هستند که مجموع این عوامل موجب برتری یک محصول میگردد

  1.  کیفیت و قیمت محصول
  2. رضایت کامل خریداران
  3. سرعت و گستردگی خدمات پس از فروش
  4. پر طرفدار بودن محصولات
  5. عدم برگشت محصول به بخش خدمات پس از فروش

مرکز فروش جاروبرقی صنعتی در تهران

مرکز فروش انواع جاروبرقی صنعتی در تهران واقع در ساختمان آلومینیوم – طبقه نهم واحد 914 دفتر شرکت آذرجارو ( قدیمی ترین تولید کننده جاروبرقی های صنعتی)  میباشد .

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز