خبرگزاری کار ایران

نایب رییس شورای اسلامی تبریز:

کارهای عمرانی حاشیه شهر در تبریز جدی‌تر از گذشته دنبال خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۴۵

فضای خوبی برای رسیدگی به مشکل حاشیه نشینان به وجود آمده است و در بودجه ۹۳ نگاه‌ها و تحولات عمرانی به حاشیه شهر معطوف شده است به طوری که مسیر گشایی‌ها و احداثبوستانهای محله‌ای در این مناطق با اهتمام دوچندان دنبال خواهد شد.

ایلنا: نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اگر در گذشته حاشیه شهرمورد کم توجهی قرار گرفته است باید بسرعت جبران شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید محدثبا اشاره به یکی از سیاست‌های مهم و اساسی شورای شهر و مدیریت جدید شهرداری تبریز، خاطر نشان کرد: همه ۲۱ نفر عضو شورای شهر مصمم‌اند تا با اتخاذ سیاست‌های ویژه کم توجهی به حاشیه شهر تبریز را جبران نمایند.
وی ادامه داد: فضای خوبی برای رسیدگی به مشکل حاشیه نشینان به وجود آمده است و در بودجه ۹۳ نگاه‌ها و تحولات عمرانی به حاشیه شهر معطوف شده است به طوری که مسیر گشایی‌ها و احداثبوستان‌های محله‌ای در این مناطق با اهتمام دوچندان دنبال خواهد شد.
نایب رییس شورا اسلامی شهر تبریز، مسیر گشایی‌ها را در حاشیه شهر بعنوان یکی از راهکارهای اساسی توسعه در این مناطق دانست و افزود: این امر علاوه بر خارج کردن محلات حاشیه نشین تبریز از بن بست رونق ساخت و ساز و توسعه همگن را فراهم خواهد آورد و تا حدودی مشکل بافت‌های فرسوده در این مناطق تحت تاثیر این اقدام قرار خواهد گرفت.
وی در عین حال افزود: زلزله یکی از خطرهای تهدید کننده در این مناطق به شمار می‌آید که با مقاوم سازی و نوسازی ساختمان‌ها اقدام پیشگیری کننده‌ای برای اتفاقات ناگوار لازم و ضروری به‌نطر می‌رسد و با توجه به طرح‌های مورد نظر خدای ناکرده اگر این حادثه اتفاق افتد با اجرای مناسب اقدامات پیشگیری کننده کار امداد رسانی و رسیدگی به بحران آسان‌تر از امروز خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز