خبرگزاری کار ایران

انتصابی جدید در آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۲۷۸

طی حکمی از سوی وزیر آموزش‌وپرورش «حمیدرضا خان محمدی» به‌عنوان «سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور» منصوب شد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا خان محمدی دارای مدرک کارشناسی ساختمان از دانشگاه علم و صنعت، کارشناسی ارشد رشته مدیریت و دانشجوی دکتری سیاستگذاری است. از سوابق کاری وی، رئیس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر (محرومیت زدایی) وزارت آموزش و پرورش است. 

خان محمدی در سال ۹۸ مدال برتر جهادی کشور در همایش ملی مدیریت جهادی را دریافت کرد و در سال‎های گذشته مدیریت و مشارکت ساخت بیش از ۸۰۰ کلاس درس در مناطق محروم کشور، در قالب گروه‌‎های جهادی را برعهده داشته است.

در متن حکم وزیر آموزش و پرورش آمده است: با توجه به تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جناب‌عالی، به ‌موجب این ابلاغ به ‌عنوان«سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و پیگیری سیاست‌های رئیس‌جمهور محترم، با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها، در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید.

در این راستا، رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف محول از خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز