خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

پرداختن به مشکلات اجتماعی از مهم‌ترین وظایف وزارت کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۹۹۶

وزیر کشور گفت: پرداختن به مشکلات اجتماعی از مهم‌ترین وظایف وزارت کشور است و سلسله مشکلاتی در این محلات و مناطق داریم که از نوع محرومیت و مسائل اقتصادی است که باید مساعدت شود تا در راستای توانمندسازی آنها تلاش شود و افراد روی پای خود بایستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی در همایش اقدامات انجام شده برای ۲۰۲۰ محله کم‌برخودار گفت: حقیقت این است که ما محله‌هایی را پیدا کرده‌ایم که آن‌ها توجه نشده است و از حیطه توجه خارج شده‌اند و امروز به شکل ناکارآمد جلوه می‌‌کنند که با مشکلات مختلفی در آنها رو به رو هستیم.

وزیر کشور تاکید کرد: پرداختن به مشکلات اجتماعی از مهم‌ترین وظایف وزارت کشور است و سلسله مشکلاتی در این محلات و مناطق داریم که از نوع محرومیت و مسائل اقتصادی است که باید مساعدت شود تا در راستای توانمندسازی آنها تلاش شود و افراد روی پای خود بایستند.

وی ادامه داد: گاهی اوقات به این محلات مراجعه و مشاهده می‌کنیم افراد اصیلی در آن زندگی می‌کنند. خانواده‌های شهدای زیادی در این محلات زندگی می‌کنند. مسائل اجتماعی ریشه مشکلات هستند و گاهی اوقات اگر مشکلی به وجود می‌آید، به دلیل وجود مسائل اجتماعی است.

وحیدی خاطرنشان کرد: این محله‌ها مردم بسیار خوبی دارند، کشوردوست و انقلاب‌دوست هستند. در کنار سازمان اجتماعی یک ساختار دیگری هم شکل گرفته که از آن طریق برای عمران‌ و توانمندسازی این محلات اقدام شده است‌.

وی افزود: برای این کار یک ابلاغیه‌هایی صادر شد و برای استانداران، بخش‌داران، فرمانداران و دهداری‌ها ارسال شد تا بتوانیم بهره کافی را ببریم.

وزیر کشور عنوان کرد: ان‌شاالله با آوردن همه ظرفیت‌ها آنچنان که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بتوانیم در این حوزه کارهای بزرگی انجام دهیم. کارهای خوبی هم در دولت انجام شد؛ اخیرا مصوبه‌ای تصویب شد برای مالکیت‌ خانه‌هایی که سند ندارند.

وی گفت: ان‌شاالله اگر بشود تا پایان دولت این شرایط را به یک وضعیت قابل قبول برگردانیم مورد تایید امام زمان و مقام معظم رهبری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز