خبرگزاری کار ایران

پیروزی حساس میلانو با حضور ستاره ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۹۰۸

تیم والیبال میلانو با حضور ستاره ایرانی از سد مودنا عبور کرد.

به گزارش ایلنا، دو تیم مودنا و میلانو امشب در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته چهارم رقابت‌های والیبال سری آ به مصاف یکدیگر رفتند؛ دو تیم در حالی پا به مسابقه گذاشتند که مودنا در سه بازی قبلی خود دو شکست و تنها یک پیروزی به ثبت رسانده بود و در سمت مقابل میلانو دو برد کسب کرده و تنها در یک بازی با شکست مواجه شده بود. 

به جز حساسیت‌های جدولی دیدار دو تیم مودنا و میلانو به لحاظ تقابل برخی بازیکنان با یکدیگر نیز از جذابیت ویژه ای برخوردار بود. حضور ستاره هایی نظیر اروین انگاپت و برونو رزنده در ترکیب مودنا و همچنین بهره بردن میلانو از بازیکنان فوق العاده ای مثل میلاد عبادی‌پور، یوکی ایشیکاوا و ژان پاتری باعث شده بود که هواداران والیبال برای تماشای این بازی لحظه‌شماری کند. 

در نهایت این میلانو بود که در یک بازی فوق العاده جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 3-2 مودنا را شکست دهد. در ست اول این مودنا بود که با نتیجه 26-24 حریف خود را از پیش رو برداشت. شاگردان روبرتو پیازا در ست دوم 25-21 پیروز شده و کار را به تساوی کشاندند اما در ست سوم این تیم میزبان بود که با نتیجه مشابه پیروز شد. 

میلانو که نمی‌خواست بازنده این دیدار باشد در ست چهارم با نتیجه 25-23 حریف خود را شکست داد تا همه چیز به ست تعیین کننده پنجم کشیده شود. در ست پایانی هم کار بسیار نزدیک پیش رفت اما در نهایت این میلانو بود که 16-14 و در مجموع 3-2 به برتری دست یافت. 

میلانو سومین پیروزی خود را در این فصل کسب کرد و در سمت مقابل مودنا نیز به روند ناامیدکننده خود ادامه داد تا همچنان با همان یک برد باقی بماند. همچنین میلاد عبادی پور در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و 15 امتیاز برای میلانو کسب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز