خبرگزاری کار ایران

میلاد عبادی پور: مقابل بهترین تیم جهان بازی کردیم/ تجربه کافی نداشتیم و اط نظر فیزیکی کم آوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۱۲۶

عبادی پور گفت: قبل از شروع مسابقات سرمربی ما می‌دانست که باید مقابل تیم‌های فیزیکی به میدان برویم و به همین دلیل تیم را دفاعی انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا، میلاد عبادی پور بعد از شکست تیم ملی  والیبال ایران در برابر روسیه،  اظهار داشت: ما مقابل بهترین تیم جهان بازی کردیم. مقابل روسیه قرار داشتیم؛ آنها از نظر فیزیکی بهتر از ما هستند و ما هم بازیکنان جوانی داریم.

وی ادامه داد: روسیه امروز فشار را احساس کرد و ما می‌توانستیم بازی را ببریم، اما تجربه کافی نداشتیم و مخصوصاً از نظر فیزیکی مقابل حریف کم آوردیم. مربی ما روسیه را به خوبی می‌شناسد و نقاط ضعف آنها را به ما گفته بود و این موضوع خیلی برای ما مهم بود.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که چطور با سرمربی خود ارتباط برقرار می‌کنید، خاطرنشان کرد: به هر حال من روسی بلد نیستم، اما زبان والیبال را همه می‌دانیم. مهم نیست مربی به چه زبانی صحبت کند ما همه یک زبان مشترک (والیبال) داریم.

عبادی‌پور درخصوص اینکه چگونه به بازیکنان جوان‌تر تیم کمک می‌کند، عنوان کرد: قبل از شروع مسابقات سرمربی ما می‌دانست که باید مقابل تیم‌های فیزیکی به میدان برویم و به همین دلیل تیم را دفاعی انتخاب کرد. ما باید بدانیم که در حال حاضر مشکل داریم و این مشکل بزرگی است. دیروز خیلی بازی بدی بود ولی امروز به خودمان اعتماد داشتیم. اگر به مربی، هم تیمی‌ها و تیم کشورمان اعتماد داشته باشیم هر روز بهتر و بهتر می‌شویم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران افزود: اگر بخواهم درباره خودم صحبت کنم باید بگویم که کارم را خیلی بد در تیم ملی شروع کردم، چون مصدوم بودم. آلکنو به من اعتماد داشت و وقت زیادی به من داد. من به مربی‌ام احترام می‌گذارم زیرا در ابتدا خیلی بد بازی کردم و این موضوع خیلی مهم است که مربی به شما احترام بگذارد. او اعتقاد داشت، ما مقابل ژاپن بد بودیم و در مقابل روسیه بهتر شدیم، اما هنوز راه ادامه دارد.

وی گفت: من وقتی جوان بودم اشتباهات زیادی داشتم و بسیاری از بازیکنان بزرگ‌تر مثل معروف و موسوی به من کمک زیادی از نظر روحی و والیبالی کردند، من هم سعی می‌کنم وقتی بازیکنان جوان‌تر را می‌بینم به آنها کمک کنم. وظیفه بزرگ‌ترها است که به جوان‌ترها کمک کنند. مهم نیست چه کسی بازی می‌کند، بلکه همه باید بهم کمک کنند.

عبادی‌پور اظهار داشت: فکر کنم امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم به فیزیک روسیه باختیم. بازیکنان از دل‌وجان مایه گذاشتند و مطمئنم در آینده اتفاقات خیلی خوبی برای تیم ملی ایران خواهد افتاد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز