خبرگزاری کار ایران

با حضور اعضا؛

اولین جلسه کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۴۰۹

جلسه کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره نهم با حضور اعضا برگزار و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، صبح شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ اولین جلسه کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره نهم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، هیات رئیسه این کمیسیون در دوره نهم با رأی اعضا انتخاب شد و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم به عنوان رئیس کمیسیون و علی اکبر احمدیان به عنوان نایب رئیس کمیسیون زیربنایی و تولیدی انتخاب شدند.

در ادامه، محمدباقر ذوالقدر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تبریک میلاد فرخنده پیامبر الاعظم (ص) و حضرت امام صادق (ع) گفت: در این دوره، همه کمیسیون‌های مجمع، در امر نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام به عنوان یک وظیفه، فعالانه شرکت خواهند داشت و همچنین تنقیح و بازنگری در سیاست‌های کلی نیز مشارکت بیشتر کمیسیون‌های تخصصی را طلب می‌کند و کمیسیون زیربنایی و تولیدی در این دوره باید بر روی ۱۰ عنوان از سیاست‌های کلی ابلاغی، فرایند تنقیح و بازنگری را پیگیری کند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود کمیسیون‌های اصلی مجمع مسائل کشور و چالش‌های اصلی نظام را رصد کنند و مسائلی که از طرق عادی قابل حل نیست را جهت ارائه در صحن احصاء کنند و به عنوان معضل و ارائه مشورت به محضر مقام معظم رهبری پیشنهاد شود و در صورت موافقت معظم له، نظر مشورتی مجمع در جهت رفع معضل به مقام معظم انقلاب ارائه شود.

در بخش دیگری از این جلسه، رؤسای کمیته‌های «کشاورزی، محیط زیست و آب»، «عمران و حمل و نقل»، «صنعت و معدن»، «توسعه و آمایش سرزمین» و «انرژی» کمیسیون زیربنایی و تولیدی در دبیرخانه مجمع معارفه شدند و از تلاش‌های سعیدی‌کیا در هماهنگی و فعال‌سازی کمیته‌های دبیرخانه قدردانی شد.

در این جلسه، محسن رضایی، محمدباقر ذوالقدر، دریابان علی شمخانی، سعید جلیلی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، محمدرضا باهنر، علی اکبر احمدیان، محمد فروزنده، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی و سیدمصطفی میرسلیم و علی آقامحمدی و همچنین دبیران کمیته‌های کمیسیون شرکت داشتند و دیدگاه‌های خود را در خصوص فعال‌تر شدن کمیسیون زیربنایی و تولیدی در جهت عمل به رهنمون‌ها و انتظارات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز