خبرگزاری کار ایران

عضو فقهای شورای نگهبان:

نباید جوری سخن بگوییم که دشمن از آن سوءاستفاده کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۳۶۲

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز تهدید دشمن نسبت به هر زمان دیگری در طول تاریخ، عمیق‌تر و گسترده‌تر است؛ لذا از خواص جامعه انتظار می‌رود تا دست در دست هم در مقابل دشمن بایستند.

به گزارش ایلنا، دست‌اندرکاران کنگره شهدای تربت حیدریه با حجت الاسلام سید احمد حسینی خراسانی دیدار کردند.

وی در این دیدار با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم جبران خواص نسبت به موضع گیری‌های غلط خود در جریانات اخیر، گفت: امروز تهدید دشمن نسبت به هر زمان دیگری در طول تاریخ، عمیق‌تر و گسترده‌تر است؛ لذا از خواص جامعه اعم از ورزشی، هنری، دانشگاهی، بازاری و حوزوی انتظار می‌رود تا دست در دست هم در مقابل دشمن بایستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: نباید جوری سخن بگوییم که دشمن از آن سوء استفاده کند و اگر هم سخنی زده‌ایم باید در صدد جبران آن بر آییم. شرائط ما شرائطی است که مطمئنا با دعای خیر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب حمایت جانانه این ملت، همچون دفعات پیشین دشمن ناکام خواهند ماند.

حجت‌الاسلام حسینی خراسانی، شهرستان تربت حیدریه را پیشاهنگ در نهضت اسلامی معرفی کرد و اظهار داشت: این شهر مردمانی فرهیخته، متدین، فهیم، غیور و شجاع را در دل خود جای داده است و در اغتشاشات اخیر، یکی از شهرهایی بود که در آن خبری از آشوب و فتنه نبود و این مایه فخر این شهرستان است.

این عضو فقهای شورای نگهبان همچنین به تبیین برخی از زوایای جریان مشروطه و تطبیق آن با شرائط کنونی کشور پرداخت و هدف دشمن را ناامن کردن جامعه و براندازی نظام جمهوری اسلامی ارزیابی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز