خبرگزاری کار ایران

با دستور ویژه شهردار تبریز:

تمامی اکیپ‌ها و ماشین آلات خدماتی شهرداری تبریز در آماده باش هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۴۶

به دنبال تداوم و تشدید بارش برف طی روزهای گذشته به ویژه بارش برف صادق نجفی طی دستوری به معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز خواستار خدمات رسانی سریع و همه جانبه به شهر و شهروندان و تلاش فراگیر برای برف روبی و رفع مشکلات شهری ناشی از این بارش سنگین شد.

ایلنا: شهردار تبریز طی دستوری ویژه خواستار آماده باش و بسیج تمامی اکیپ‌ها و یگان‌های امدادی و خدماتی معاونت خدمات شهری شهرداری و مناطق و سازمان‌های تابعه در وضعیت جوی اضطراری تبریز شد.
به گزارش ایلنا به دنبال تداوم و تشدید بارش برف طی روزهای گذشته به ویژه بارش برف صادق نجفی طی دستوری به معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز خواستار خدمات رسانی سریع و همه جانبه به شهر و شهروندان و تلاش فراگیر برای برف روبی و رفع مشکلات شهری ناشی از این بارش سنگین شد.
شهردار تبریز همچنین معاونت خدمات شهری شهرداری را مأمور بررسی سریع شرایط فعلی شهر و نیز هماهنگی‌ها و آمادگی‌های لازم برای مقابله با هرگونه مشکل و بحران احتمالی ناشی از تشدید بارندگی‌ها کرد.
نجفی در عین حال تأکید کرده است: شهرداری تبریز و تمامی معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه خود را خادم صدیق مردم می‌دانند و خدمات رسانی شبانه روزی را تا جلب رضایتمندی حداکثری مردم تداوم خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز