خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا

میلان - چلسی: روسونری در سن سیرو انتقام می‌گیرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۸۴۶

چلسی زمانی امشب در حالی در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به سن سیرو می‌رود که تلاش دارد برتری هفته پیش را دوباره تکرار کند.

به گزارش ایلنا، آبی‌ها هفته گذشته در استمفورد بریج 3-0 بر تیم ایتالیایی پیروز شدند که آن‌ها را در رده دوم گروه E قرار داد و با میلان سومی برابری کرد و ردبول سالزبورگ در صدر جدول قرار گرفت.

میلان هفته گذشته در استمفوردبریج از بهترین فرم خود فاصله زیادی داشت، در حالی که تیم سری آ مانند اکثریت رقابت‌ها تلاش می‌کرد یک برد معمولی برای چلسی با گل‌های وسلی فوفانا، پیر امریک اوبامیانگ و ریس جیمز به دست می‌آمد.

شاگردان استفانو پیولی کار خود را در گروه E با تساوی 1-1 مقابل سالزبورگ آغاز کردند و در دومین بازی خود مقابل دینامو زاگرب با نتیجه 3-1 پیروز شدند.

شکست در خانه چلسی باعث شد آن‌ها به رتبه سوم سقوط کنند، اما در این مرحله گروهی رقابت بسیار فشرده است و تنها دو امتیاز دیناموزاگرب را در رده چهارم از سالزبورگ جدا می‌کند.

میلان از فصل 2013-2014 به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود نکرده، اما هفت بار قهرمان این رقابت‌ها شده که آن‌ها را به دومین تیم موفق تاریخ این تورنمنت پس از رئال مادرید تبدیل می‌کند که چهاردهمین جام خود را فصل پیش بالای سر برد.

قرمز و مشکی‌ها شنبه شب پس از پیروزی روحیه بخش مقابل یوونتوس در سری آ وارد این دیدار خواهند شد که فیکایو توموری و براهیم دیاز مقابل بانوی پیر گلزنی کردند و این نتیجه آنها را در رده چهارم قرار داد.

چلسی در گروهی که هفته گذشته در آستانه جدال با میلان قرار داشت در موقعیت دشواری قرار داشت، اما این پیروزی باعث شد آن‌ها در رده دوم قرار بگیرند و شانس خود را برای صعود به دور حذفی از این موقعیت در نظر خواهند گرفت.

آبی‌ها در افتتاحیه رقابت‌ها 1-0 مغلوب دینامو زاگرب شدند و قبل از پیروزی 3 گله خود مقابل میلان، با سالزبورگ به تساوی 1-1 رسیدند.

شاگردان گراهام پاتر اکنون در سه بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها پیروز شده‌اند، زیرا روز شنبه در لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3-0 مقابل ولورهمپتون پیروز شدند و کای هاورتز، کریستین پولیسیچ و آرماندو بروخا در استمفوردبریج گلزنی کردند.

چلسی اکنون در رده چهارم جدول قرار دارد و ظاهراً تحت هدایت پاتر، که از زمان جایگزینی توماس توخل به عنوان سرمربی، تأثیر مثبتی به عنوان سرمربی داشته و تیمش در مسیر درستی قرار دارد.

آبی‌ها در فصل 2020-2021 با شکست منچسترسیتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند، اما در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فصل گذشته توسط رئال مادرید حذف شدند و در حال حاضر به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در فصل شناخته نمی‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز