خبرگزاری کار ایران

حضور کودکان در جلسه شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۶۰۰

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور کودکان در صحن شورا به مناسبت روز جهانی کودک و تعیین تکلیف باقی مانده اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین و نوآور شهری خبر داد.

به گزارش ایلنا از به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری نود و ششمین جلسه شورا در روز سه شنبه نوزدهم مهرماه اظهار کرد: این جلسه با ارائه گزارشی از مشکلات شهرک مسلمین در محدوده منطقه ۱۸ آغاز و با حضور جمعی از کودکان در صحن شورا به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین در این جلسه ادامه لایحه "اساسنامه سازمان فناوری های نوین و نوآور شهری" بررسی شده و اعضای شورا در خصوص تعیین بهای خدمات بازدید از مجموعه باغ پرندگان در سال ۱۴۰۱ تصمیم گیری خواهند کرد.

نادعلی همچنین از بررسی طرح " اصلاح فرآیندهای دبیرخانه کمیسیون ماده پنج قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران" خبر داد و افزود: در این جلسه درخصوص اصلاحات بعدی این قانون با رویکرد تعادل میان منافع عمومی و خصوصی نیز تبادل اطلاعات صورت می گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در ادامه جلسه انتخاب ۲ نفر از اعضای شورا و ۳ نفر متخصص جهت عضویت در کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبه "چگونگی طراحی و مدیریت بهره برداری از فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران" به رای گذاشته خواهد شد.

علیرضا نادعلی با بیان ضرورت تعیین تکلیف باغات شهر تهران اظهار داشت: اعضای شورا در این جلسه بررسی تعدادی پرونده پلاک ثبتی را در دستور کار خود دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز