خبرگزاری کار ایران

۱۵ فقره زورگیری در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۴۶

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ زورگیر خبر داد و گفت: متهمان به ۱۵ فقره زورگیری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» اظهارداشت: در پی افزایش موبایل قاپی و زورگیری در محله «عباس آباد» رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری عباس آباد قرار گرفت و گشت زنی‌های هدفمند افزایش یافت.

وی گفت: گشت زنی‌های انتظامی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران به یک دستگاه موتورسیکلت ۲ ترک با پلاک مخدوش مشکوک می‌شوند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: با تحت نظر قرار دادن موتورسواران، ماموران متهمان را هنگام زورگیری از شهروندی مشاهده و در یک تعقیب و گریز کوتاه آن‌ها را زمین گیر و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان در هنگام دستگیری با استفاده از سلاح سرد در برابر پلیس مقاومت و قدرت نمایی می‌کردند.

وی ادامه داد: در بررسی اولیه از متهمان ۱۰ دستگاه تلفن همراه و ۲ قبضه سلاح سرد کشف و متهمان ۱۸ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به ۱۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان با اشاره به اینکه مالکان تلفن‌های همراه شناسایی و به کلانتری دعوت شدند خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمال متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز