خبرگزاری کار ایران

حبیبی در نشست دبیران حزب موتلفه مطرح کرد؛ / تکرار /

ارکان تشکیلاتی موتلفه فعالیت خود را برای انتخابات ۹۴ آغاز کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۱۸

پیش بینی ما این است که تعداد افرادی که در سال ۹۴ با کادر موتلفه وارد مجلس شورای اسلامی می شوند بیش از هم اکنون باشد تا بتوانیم در مجلس اثرگذار باشیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: از همه مدیران استان ها تقاضا دارم که مطالعات جدی روی افراد و برنامه های آنها برای انتخابات داشته باشند و اولین کار خود از امروز را تدارک برای انتخابات سال ۹۴ قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد نبی حبیبی در نشست دبیر استان های این حزب عنوان کرد: امام راحل با تعبیرات همچون " متدین " " بسیار فداکار " از مرحوم عسگراولادی یاد کردند و رهبری نیز عنوان مجاهد صادق خستگی ناپذیر را برای وی به کار بردند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته در حزب موتلفه ۱۱ ملاقات با مراجع تقلید و علمای قم داشتیم، گفت: در این ملاقات ها نیز مراجع و علما از تعبیراتی همچون " عسگراولادی به اندازه یک جماعت بود "، " سیاسی بودن او مولود تدین او بود " و " عسگراولادی از معتقدین راستین امام بود " برای مرحوم عسگراولادی یاد کردند.

حبیبی با اشاره به اینکه عسگراولادی مکرر عنوان کرد که من فرزند موتلفه هستم، گفت: این فرزند صالح موتلفه مدیری جمع مدار و مشورت پذیر و معتقد به اتکا به سیستم به جای شخص و اهل تسامح انقلابی با محتوای اسلامی به جای تسامح مطلق بود.

وی افزود: مرحوم عسگراولادی موتلفه ای را برای ما به ارثگذاشته که با اراده امام متولد شد. به گونه ای که سیدحسن نصرالله در ملاقاتی گفت که دو تشکیلات در جهان دارای یک نقطه مشترک انحصاری هستند حزب موتلفه و حزب الله لبنان و این نقطه مشترک ایجاد تشکیلات به وسیله شخص امام است.

حبیبی خاطرنشان کرد: موتلفه ای را تحویل گرفتیم که زمانی دم از روحانیت زد که این مسئله مستلزم پذیرش هزینه های بسیار سنگینی بود. گلوله موتلفه زمانی به گلوی استکبار شلیک شد که بسیاری از مبارزین مرعوب و معیوس بودند.

وی ادامه داد: شهدای موتلفه با شجاعت و شهامت به میدان تیرباران رفتند و مابقی نیز همچون عسگراولادی ۱۳ سال زندان را تحمل کردند. هیچ فراز و نشیبی در این میان نتوانست به ثبات قدم موتلفه لطمه بزند.

دبیرکل حزب موتلفه در ادامه عنوان کرد: من معتقدم پیش بینی هایی که امام راحل برای بقای جمهوری اسلامی عنوان کرده اند پایه گذاران موتلفه به ویژه مرحوم عسگراولادی همان پیش بینی را برای تداوم حرکت موتلفه به انجام رساند.

حبیبی با تأکید براینکه ما در حزب موتلفه سرمایه های بزرگی داریم، گفت: با سیاست هایی که مرحوم عسگراولادی اعمال کرد امروز ما با موتلفه ای مواجه هستیم که متکی به شخص نیست، بلکه به سیستم مدیریتی اتکا دارد. حزب ما دارای اساسنامه و مرام نامه است. کنگره ما هر سه سال یک بار برگزار می شود و جلسه شورای مرکزی نیز هر هفته بدون تعطیلی برگزار می گردد. هیچ تشکیلاتی در پهنه جمهوری اسلامی نظم تشکیلاتی شورای مرکزی ما را ندارد.

وی با بیان اینکه هر هفته حزب موتلفه موضع گیری صریح راجع به مسائل داخلی و خارجی دارد، گفت: سرمایه هایی که در موتلفه جمع شده اند کم نظیر و یا حتی بی نظیر هستند. در سال ۷۵ تنها ۵ درصد اعضای موتلفه را بانوان تشکیل می دادند اما در ۸ سال اخیر هر سال بین ۳۰ تا ۳۵ درصد جذب شدگان از بانوان هستند. البته این معدل هنوز قابل قبول نیست.

حبیبی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد اعضای موتلفه دارای مدرک لیسانس و یا بالاتر از لیسانس هستند، گفت: قشر قالب سنی اعضای موتلفه بین ۳۰ تا ۴۰ ساله هستند.

دبیرکل حزب موتلفه با انتقاد از مصاحبه رئیس جمهور که عنوان کرده بود ما در ایران حزب نداریم بلکه قبیله داریم، گفت: اگر ویژگی هایی که من گفتم مربوط به حزب نیست پس چیست؟ معلوم است که ما در تعریف حزب با یکدیگر اختلاف نظر داریم.

وی با بیان اینکه چشم انداز ۱۵ ساله حزب موتلفه از سه سال پیش تأسیس شده است، گفت: در این چشم انداز تولید فکر و گفتمان براساس مواضع اسلامی را مدنظر داریم.

حبیبی با اعلام اینکه مسائل مربوط به انتخابات مجلس از یک ماه پیش در حزب موتلفه مورد بحثقرار گرفته است، گفت: از همه مدیران استان ها تقاضا دارم که مطالعات جدی روی افراد و برنامه های آنها برای انتخابات داشته باشند و اولین کار خود از امروز را تدارک برای انتخابات سال ۹۴ قرار دهند.

حبیبی با بیان اینکه در حال حاضل موتلفه در مجلس شورای اسلامی دارای فراکسیون است، گفت: پیش بینی ما این است که تعداد افرادی که در سال ۹۴ با کادر موتلفه وارد مجلس شورای اسلامی می شوند بیش از هم اکنون باشد تا بتوانیم در مجلس اثرگذار باشیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون در مجلس، در بدنه دولت و در شوراهای شهر حزب موتلفه با پایبندی به اصل ولایت فقیه حضور موثر دارد، گفت: قبل و پس از ارتحال مرحوم عسگراولادی برخی اشخاص و رسانه ها در مورد موتلفه اظهاراتی را داشته است اول کسانی که نظام جمهوری اسلامی را با تمام لوازم قانونی قبول دارند و نسبت به موتلفه نیز حمایت خود را اعلام کرده اند. که ما نیز مراتب تشکر خود را تقدیم آنها می کنیم.

وی افزود: دوم افرادی هستند که نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند اما نسبت به عملکرد موتلفه نیز منتقد هستند. ما وجود انتقادات آنها را برای خود یک هدیه محسوب می کنیم و از آنها نیز سپاسگذاریم، اما دسته سوم کسانی هستند که به دلیل مخالفت و دشمنی با اصل نظام جمهوری اسلامی با نهادهای پایبند به نظام مخالفت و دشمنی دارند و در رأس آنها استکبار و دنباله های دم بریده داخلی آنها هستند.

وی دسته سوم را مورد خطاب قرار داد و گفت: خطاب من به آنهایی است که آرزوهای خود را در مورد حزب در قالب تحلیل های روز بیان کردند و برای اینکه به این عیش دست یابند به وصف آن می پردازند ادامه دهندگان راه مرحوم حبیب الله عسگراولادی در پاسخ به آنها می گویند که ما قطره ای در دریای مسلمانان عاشورایی منتظر و گوش به فرمان ولی فقیه هستیم و تشکیلات ما برخواسته از متن مردم عاشورایی است، راه مرحوم حبیب الله عسگراولادی را علی رغم خواسته نامشروع شما و با اتکا به خدا و قدرت بیش از گذشته ادامه می دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز