خبرگزاری کار ایران

موندودیپورتیوو: جام جهانی، ویترینی برای طارمی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۰۷۸

رسانه اسپانیایی می‌گوید جام جهانی می‌‎تواند فرصت بزرگی برای ستاره ایرانی پورتو باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از موندودیپورتیوو، طرفداران فوتبال می‌دانند که جام جهانی قطر نزدیک است و همراه با آن، محاسبات جهانی همه، یا حداقل تقریباً همه، روی بهترین بازیکنان روی کره زمین است که در نهایت چه کسی جام را به خانه می‌برد.

مسی، نیمار، امباپه، دی بروین، پدری، کین... چند نامی هستند که بین نوامبر و دسامبر هر بیننده‌ای را به تلویزیون بچسبانند. با این حال، جام جهانی به دلایل بسیار بیشتری فراتر از ستاره‌های بسیار بزرگ است.

همچنین باید دید کدام تیم می‌تواند شگفتی ساز شود، یا کدام بازیکن پس از یک نمایش دیدنی، همانطور که بارها اتفاق افتاده، با خاطره‌ای از خامس رودریگز مهار نشدنی، درب باشگاه‌های بزرگ اروپا را خواهد کوبید؟

در بخش بازیکنان نیمه گمنام در سطح عمومی اما با قابلیت اثرگذاری، مهدی طارمی حضور دارد. و نه، ما در مورد یکی از آن بازیکنان جوان صحبت نمی‌کنیم که ناگهان استعدادشان منفجر می‌شود و به یک پیشنهاد دیوانه کننده تبدیل می‌شوند.

او یک فوتبالیست 30 ساله است که به عنوان بازیکن وارد بهترین مرحله خود شده و می‌توانید آرشاوین را به یاد بیاورد که با روسیه درخشید و در نهایت به آرسنال پیوست.

برای تیم‌های بزرگ باشگاه‌های اروپایی، اگر طارمی به یکی از نام‌های اصلی مرحله گروهی تبدیل شود، جای تعجب نخواهد داشت، زیرا پورتو، باشگاهی که او را در اختیار دارد، از هم‌اکنون تلاش می‌کند تا چند مهاجم را دور نگه دارد، اما یک انفجار در قطر دستیابی به این موفقیت را تقریبا غیرممکن می‌کند.

در ایران طارمی کاملاً یک الگو است. او یکی از کسانی است که مسئول صعود تاریخی کشورش است و به وضوح ستاره این تیم است. بازیکنی که در اوج بازی می‌کند، با هیکلی قدرتمند و همچنین قدرتی که استعداد گلزنی هم به آن اضافه می‌شود. او در این فصل با پورتو 7 گل به اضافه 6 پاس گل دیگر به ثبت رسانده است که بالاتر از هم تیمی‌هایش از این نظر قرار گرفته است. ایران در کنار انگلیس، آمریکا و ولز است و آرزو دارد که طارمی به آ‌نها در ادامه تاریخ‌سازی کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز