خبرگزاری کار ایران

یخچال نوشیدنی رومیزی و طرح و رنگهای متنوع آن

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۹۶۹

استفاده از یخچال به عنوان دکور آشپزخانه یکی از ایده های نو در ساخت یخچالها می باشد، یخچالهای رومیزی علاوه بر ظاهر زیبا، باعث استفاده بهینه از فضای داخلی نیز می شود

امروزه در فروشگاه ها، رستوان ها و سوپر مارکت ها شاهد یخچال های ایستاده بوده اید که برای نگهداری آب میوه، نوشابه، آب معدنی و انواع نوشیدنی از آن استفاده می کنند. استفاده از درب شیشه ای در این نوع یخچال ها باعث شده تا مشتری نوشیدنی مورد نظر خود را راحت تر انتخاب کند و همچنین باعث می شود تا دکوراسیون فروشگاه ها زیباتر به نظر برسد و باعث جلب نظر مشتریان شود و در حین زیبایی بسیار کار آمد است. این یخچال نوشیدنی الکترواستیل پارس حایر محصولات را بسیار خنک نگه می دارند و سلامت آن ها را حفظ می کنند؛ فضای داخلی این یخچال از چند طبقه تشکیل شده است و ارتفاع این طبقات قابل تغییر است و درون آن لامپ های ال ای دی قرار گرفته است که فضای درون یخچال را روشن  نگهدارد و همچنین در شب نور پردازی خوبی دارد و جلوه ی زیبایی به نمایش می گذارد.

کسانی که علاقه مند به خرید این محصول کاربردی برای فروشگاه، فست فود، رستوران و ... خود دارند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و با کارشناسان شرکت آراد برندینگ ارتباط برقرار کنند و بعد از دریافت اطلاعات و انتخاب برند یخچال مورد نظر خود اقدام به سفارش و خرید آن کنند و یک خرید عالی و به صرفه را تجربه کنند.همچنین خرید به این صورت باعث می شود قیمت خیلی پائین تر باشد و از گارانتی و خدمات پس از فروش آن خریدار بهره کافی را ببرید.

یخچال نوشیدنی الکترواستیل

شرکت الکترواستیل یکی از شرکت های تولیدی معروف و معتبر در ساخت انواع یخچال است و یکی از محصولات با کیفیت آن یخچال نوشیدنی است.

یخچال نوشیدنی رومیزی و طرح و رنگهای متنوع آن

یخچال نوشیدنی الکترواستیل دارای درب شیشه ای دو جداره برای حفظ انرژی و سرما داخل آن است که مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین از اندازه خوبی برخوردار است که تعداد زیادی نوشیدنی را در خود جای می دهد، طبقات آن قابلیت جا به جایی دارد و بسته به استفاده فروشگاه قابل تغییر است. این شرکت از رقبای خود پیشی گرفته است و توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد. یخچال نوشیدنی استیل پارس دارای موتور پر قدرت و ابعاد بسیار مناسب است و بدنه این یخچال دارای جنس بسیار با کیفیت و مقاوم است.در زیر این یخچال 4 چرخ طراحی شده است که جا به جایی آن را بسیار آسان کرده و این یخچال قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد. این یخچال با کیفیت دارای برچسب استاندارد و رده انرژی است و رضایت مندی مشتریان آن بسیار زیاد است. یخچال نوشیدنی عالی و با کیفیت وسیله ای است که برای هر فروشگاه کوچک و بزرگی نیاز است. یخچال نوشیدنی عالی نمای بسیار جدیدی دارد و سرمای فوق العاده مطلوب ایجاد می کند و در کوتاه ترین زمان نوشیدنی ها را بسیار خنک می کند و شیشه ی دو جداره نشکن با ضخامت بسیار قابل قبول دارد و موتور قدرتمند و بی صدا در آن استفاده شده است؛ این یخچال به راحتی خراب نمی شود و حتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

یخچال نوشیدنی رومیزی

یخچال هایی که در ابعاد کوچک و کوتاه تولید می شوند یخچال نوشیدنی رومیزی گفته می شود در انواع مختلفی وجود دارد و این نوع یخچال ها را روی میز یا روی اوپن و غیره قرار می دهند و این مدل یخچال ها به درخواست مشتری ساخته می شود چون این نوع خواهان زیادی ندارد و باید سفارش داده شود.

یخچال نوشیدنی رومیزی و طرح و رنگهای متنوع آن

تولید این یخچال ها در سایز های 4 فوت 6 فوت 8 فوت 10 فوت 12 فوت ساخته می شود و این دستگاه ها با داشتن گارانتی به مشتری تحویل داده می شود و اگر مشتری بخواهد که روی یخچال خود استیکر داشته باشد قبول می شود.رنگ این یخچال نوشیدنی رومیزی مشکی با سفید می باشد. یکی دیگر از انواع یخچال صنعتی، یخچال نوشیدنی رومیزی ویترینی گفته می شود که در 2 مدل تولید شده است یکی ویترینی خوابیده و دیگری ویترینی ایستاده می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید شده است و هر کدام مزایای دارد.یخچال ویترینی خوابیده بیشتر در قنادی ها و لبنیاتی ها و پرو تئینی ها استفاده می شود که از استیل در بدنه این نوع یخچال به کار رفته است و مصرف انرژی کمتری دارد. در تولید یخچال صنعتی نوشیدنی برای فروشگاه ها می باشد که در ابعاد 50، 80، 115، سانتی متر که در مدل های1 دره و 2 دره تولید می شود و شیشه های به کار رفته در این نوع یخچال ها سکوریت می باشد. در این مدل شمامی توانید در خواست لوگو یا استیکر هم داشته باشید مانند کوکاکولا یا پپسی و غیره.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز