خبرگزاری کار ایران

ماجرای شکست سنگین نفت مسجد سلیمان: برای یک تکه پارچه!

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۸۸۸

تیم نفت مسجد سلیمان برای دومین هفته متوالی با نتیجه سنگین شکست خورد؛ شکستی که حواشی عجیبی اما پنهان مانده‌ای همراه خود داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم نفت مسجد سلیمان در بازی هفته هشتم لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان بود و با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد. این دومین شکست متوالی شاگردان رضا مهاجری پس از شکست 4 بر صفر در خانه نساجی مازندران.

تیم رده سیزدهمی که تنها سه امتیاز با قعر جدول رده بندی فاصله دارد، طی روزهای اخیر با حواشی عجیبی همراه بود که مسکوت باقی مانده اما تاثیرش را به وضوح در زمین مسابقه آشکار کرده است.

یک تکه پارچه!

عدم تمرکز بازیکنان نفت و اجرای بازی ناهماهنگ به ماجرای بازوبند کاپیتانی بین بازیکنان نفت تاثیر مستقیمی دارد. ماجرا از جایی آغاز می‌شود که پیمان میری، مهاجم تیم نفت شب قبل از بازی برابر گل گهر مدعی می‌شود به دلیل تجربه بالایی که دارد باید بازوبند در اختیار او باشد.

این موضوع با دلخوری عقیل کعبی و میلاد باقری مواجه می‌شود که در طول مسابقات فصل جاری بازوبند را همراه با سامان نریمان جهان در اختیار داشته‌اند. با وجود حواشی ایجاد شده به همین علت، میری با بازوبند کاپیتانی در دیدار برابر گل گهر پا به میدان می‌گذارد اما در جریان بازی تصمیمش عوض می‌شود.

در ادامه بازی بازوبند را به سامان نریمان جهان واگذار می‌کند که او پارچه را به دستش نمی‌بندد و آن را زیر لباسش می‌گذارد تا اینکه میثم نقی زاده وارد زمین می‌شود و بازوبند را به آن واگذار می‌کند. دلیل اصلی عدم یکپارچه بودن تیمی که به شکست استقلال قدرتمند نزدیک بود همین مساله جزئی و عجیب است که اکنون آینده کادرفنی را هم تحت تاثیر قرار داده است.

ماجرای شکست سنگین نفت مسجد سلیمان: برای یک تکه پارچه!

تصویری از میری با بازوبند کاپیتانی برابر گل گهر

جریمه دو بازیکن

به دنبال کسب نتیجه ضعیف پنج بر صفر مقابل نفت میلاد باقری و اسماعیل بابایی دو بازیکن از نفت هستند که حدود 16 درصد از قراردادشان را جریمه شده‌اند.

این جریمه از سوی باشگاه به آن‌ها اعلام شده است و البته مورد استقبال دو بازیکن تیم نفت قرار نگرفته است.

جلسه با مهاجری

پس از دومین شکست متوالی و البته سنگین نفت در لیگ برتر که این تیم را در نزدیکی قعر جدول رده بندی نگه داشته است، کادرفنی تیم با هدایت رضا مهاجری اکنون در وضعیت عجیبی قرار گرفته است.

از مسجد سلیمان خبر می‌رسد مهاجری پس از بازی با مدیران باشگاه جلسه‌ای داشته است و ظاهرا درباره موضوع بازوبند هم در این جلسه، بحث می‌شود.

پس از این جلسه مقرر شده که نهایتا طی دو روز آینده وضعیت رختکن مشخص شود و با سروسامان دادن به این موضوع تیم برای بازی هفته نهم مقابل تراکتور در تبریز آماده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز