خبرگزاری کار ایران

شیرآلات اهرمی روشویی موجب صرفه جویی در مصرف آب می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۴۲۴

اکثر شیرآلات اهرمی با توجه به مدل و فرمهای مختلفی که ساخته می شوند، زیبایی بسیار قابل توجهی دارند و طرفداران بیشماری پیدا کرده اند.

وجود شیرآلات برای تمامی خانه ها لازم می باشد امروزه همه جا به شیرآلات با کیفیت و عالی نیاز دارد شیرآلات اهرمی یکی از بهترین زیباترین و جذاب ترین شیرآلات می باشد که شما می توانید به خوبی از آن استفاده نمایید. در واقع این شیرآلات اهرمی به صورت استاندارد به تولید می‌رسند و در رنگ‌های سفید و به صورت فانتزی خریداری می‌شوند کیفیت این محصولات بسیار بالا بوده و می‌تواند برای شما فرصتی باشد تا بهترین ها را برای خود تهیه کنید شیرآلات اهرمی استاندارد امروزه در مراکز معتبر به فروش می رسد. به صورت حتم شما دوست دارید بهترین شیرآلات را برای خود خریداری کنید ما به شما واحدی که در تبریز واقع شده است را معرفی می کنیم در آنجا بهترین شیرآلات اهرمی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد که کیفیت بسیار بالایی را به همراه دارد.

در تبریز افراد ماهر در تلاش هستند تا بتوانند بهترین محصولات را تولید و ارائه دهند به همین دلیل شما می توانید به راحتی بین واحد فروشی که در تبریز می باشد مراجعه کرده و بهترین ها را برای خود خریداری کنید. تنوع در جنس ها و مدل های مختلفی در این واحد فروش وجود دارد این می‌تواند عاملی بسیار خوب برای شما باشد تا این گونه شما بتوانید محصولات بسیار خوبی را برای خود تهیه نمایید.جنس ها و کیفیت های متنوع در این شیرآلات بسیار فراوان است و شما حتماً باید با توجه به این و آگاهی کامل و با کیفیت های متفاوت این محصولات را برای خود از سایت آراد برندینگ سفارش بدهید.

 

قیمت شیرآلات اهرمی

از مزایای شیر آلات اهرمی می توان به این اشاره کرد که ورود و خروج آب به راحتی قابل تنظیم است و تنظیم فشار آب گرم و سرد نیز آسان می باشد مزیت دیگری که این شیر آلات دارند. این است که فضای بسیار کمی را اشغال کرده و باعث می شود سینک ظرفشویی فضای بیشتری داشته باشد و این مزیت شیر آلات اهرمی به نظم بخشیدن سینک ظرفشویی کمک کرده و باعث می شود تا شما عزیزان راحت تر محیط اطراف شیر و خود ظرفشویی را بشویید.ارتفاع این شیر آلات در دوشهای حمام قابل تنظیم است و تنظیم میزان خروج آب از این شیر آلات بسیار آسان است و زیبایی این شیر آلات به طوری است که می توانید از آن برای دکور حمام یا آشپزخانه ی خود نیز استفاده کنید.

شیرآلات اهرمی روشویی موجب صرفه جویی در مصرف آب می شود

 شیر آلات اهرمی دارای دو دسته می باشند و به این صورت است که اگر دسته را بالا بکشید آب باز می شود و اگر دسته را پایین بکشید آب قطع می شود و اگر شیر را به سمت راست بکشیم آب سرد می شود و به سمت چپ بکشید آب گرم می شود. شما عزیزان برای اطلاع از قیمت شیر آلات اهرمی می توانید به سایتهای اینترنتی مراجعه کرده و از قیمت این شیر آلات مطلع شوید و همچنین برای اطلاع از مزایای این یر آلات ادامه ی مطلب را دنبال کنید.

شیرآلات اهرمی روشویی

اگر شما هم به دنبال این موضوع هستید که از دسته بندی شیرآلات ارزان اهرمی مطلع شوید لطفا تا انتهای این مقاله ما را همراهی بفرمایید :اصولا این شیرها به دو دسته ی استاده و دیواری تقسیم شده اند که شیر روشویی یکی از موارد گروه ایستاده و شیر حمام از موارد گروه دیواری به حساب می آید ضمنا این شیرآلات به سه دسته ی کلی با مغزیهای توپی، کارتریج و سرامیکی تقسیم شده اند.

شیرآلات اهرمی روشویی موجب صرفه جویی در مصرف آب می شود

حال این سوال پیش می آید که سفت شدن شیرآلات اهرمی روشویی به چه دلیل است و چگونه می توان آن را تعمیر و درست کرد؟حتما شما نیز مانند بسیاری از افراد پس از مدتی که از ست شیرآلات اهرمی استفاده کردید، شاهد کم شدن کارایی آن شده اید به راستی دلیل این کاهش کیفیت، سفتی و مشکلهای مربوط چه می تواند باشد؟ این علائم می تواند ناشی از فرسایش واشر موجود در شیر، خشک شدن مغزی آن، جرمی شدن مغزی و تخریب مغزی شیر باشد. برای تعمیر یا تعویض مغزی شیرهای اهرمی نیاز نیست که شیر را کامل باز کنید همین که جریان آب را قطع کنید می توانید به راحتی دسته اهرمی را جدا و مغزی شیر را عوض کنید هرچند بهتر است برای تعویض کارتریج از افراد خبره و متخصصین این امر یاری بجویید

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز