خبرگزاری کار ایران

حسینی: برنامه ریزی لیگ خوب باشد یا نباشد باید اطاعت کنیم/ اولویت تیم‌ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۱۵۰

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:‌ برنامه ریزی لیگ خوب باشد یا نباشد باید اطاعت کنیم و خودمان را با شرایط تطبیق بدهیم چون اولویت با تیم ملی است.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از مسابقه با آلومینیوم اراک اظهار داشت:با توجه به بازی های انجام شده شرایط برای ما سخت شده و امیدوارم از اشتباه های گذشته درس گرفته باشند و بتوانیم بازی قابل قبولی ارایه بدهیم. 

وی ادامه داد: با توجه باختی که داشتیم در هفته گذشته طبق معمول سعی کردیم با توجه به مدت کمی که تا زمان بازی بعدی داشتیم سعی کردیم هم ریکاوری خوبی داشته باشیم و بازیکنان را خوب  برای این بازی آماده کنیم. بازی حساس و مهمی داریم و این مسابقه تعیین کننده است و امیدوارم فوتبال خوبی ارایه بدهیم و بهره خوبی از نظر امتیازی در این بازی بگیریم زیرا شرایط برای ما سخت می شود امیدوارم بازیکنان این شرایط را درک کرده باشند و مقابل تیم خوب آلومینیوم بازی خوبی ارایه بدهند.

سرمربی پیکان در مورد تغییر محل مسابقه از تهران به کرج اظهار داشت: این موضوع بیشتر به باشگاه مربوط می شود ولی اول از همه به مسئولان ورزشگاه دستگردی خسته نباشید می گویم بابت میزبانی که در این مدت از ما داشتند اما یک سری واقعیت ها را نمی‌توان پنهان کرد کیفیت زمین دستگردی کیفیت بدی است اگر ملاحظه کرده باشید مربی سپاهان با وجود اینکه برنده شده بود در مورد این زمین صحبت کرد. من به مسئولان این ورزشگاه خسته نباشید می گویم اما کیفیت زمین این ورزشگاه خوب نیست.

حسینی در مورد اعتراض برخی تیم ها به زمان بندی مسابقات گفت: برنامه خوب باشد یا نباشد باید اطاعت کنیم و خودمان را با شرایط تطبیق بدهیم با توجه به در پیش بودن جام جهانی  و اینکه مشکلاتی که تیم ملی داشتند اولویت با تیم ملی است و باید خودمان را با این قضیه هماهنگ کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز