خبرگزاری کار ایران

مصرف انرژی بیشتر از تولید است/ ضرورت مراقبت از حمله‌های سایبری

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۸۴۹

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر ضرورت مراقبت و پیشگیری از حمله‌های سایبری، اعلام کرد: تقاضا و مصرف انرژی در کشور بیشتر از تولید است و مدیریت مصرف به‌ویژه در فصل سرد سال اهمیت زیادی دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در نشست هیئت‌مدیره این شرکت که به میزبانی شرکت انتقال گاز ایران برگزار شد، گفت: شرط تأمین پایدار گاز برای بخش‌های مختلف کشور و مردم این است که شرکت انتقال گاز ایران مأموریت خود را که انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره‌ور گاز طبیعی است، به‌درستی انجام دهد.

وی با بیان اینکه تقاضا و مصرف انرژی بالاتر از تولید است و در این مقطع، مدیریت مقدار مصرف در همه بخش‌ها اهمیت بالایی دارد، اظهار کرد: اکنون باید تلاش کنیم با بهره‌گیری از فناوری‌های نو و اجرای پروژه‌های بهینه‌سازی، گام‌های مؤثری برای افزایش بازده انتقال گاز و خدمت بیشتر به کشور برداشته شود.

معاون وزیر نفت در امور گاز جایگاه شرکت انتقال گاز ایران در کشور را بسیار حساس و مهم دانست و ادامه داد: با توجه به ورود به فصل سرد سال، پایداری شبکه انتقال و گازرسانی به هموطنان اهمیت بیشتری می‌یابد، تا حدی که می‌توان گفت تأمین گاز کشور، به شرکت انتقال گاز بستگی دارد.

چگنی همچنین با بیان اینکه خدمت در شرکت انتقال گاز ایران، حلقه نخست کار خیر و بی‌واسطه به مردم کشور است، افزود: انتقال پایدار گاز به‌صورت مستقیم با اقتصاد کشور، رفاه جامعه و مردم سروکار دارد که بسیار قابل توجه است، ضمن آنکه در مناطق عملیاتی انتقال گاز، کارکنانی متعهد و دلسوز مشغول فعالیت هستند که به‌صورت شبانه‌روزی با کمترین ادعا و بیشترین تلاش برای دستیابی به فناوری‌های روز، برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند، زیرا بر این باورند که رشد و تعالی کشور از مسیر شناسایی، درک و به‌کارگیری دانش و فناوری روز میسر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تأمین انرژی کشور باید دغدغه نخست این مجموعه (شرکت انتقال گاز ایران) باشد، گفت: با توجه به تهدیدهای موجود، باید برنامه‌های پیشگیرانه و مراقبتی برای جلوگیری از حمله‌های سایبری و آسیب رساندن به شبکه خطوط انتقال گاز در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز