خبرگزاری کار ایران

«چهارشنبه ده صبح» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۵۲۶

حسین بازپور، شاعر و نویسنده‌ی جوان دهه‌هشتادی، سومین مجموعه داستان نوجوان‌اش را تحت عنوان «چهارشنبه ده صبح» به چاپ رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین بازپور (شاعر و نویسنده‌) سومین مجموعه داستان خود را تحت عنوان «چهارشنبه ده صبح» به چاپ رساند. این مجموعه داستان، شامل پنج داستان کوتاه در ۶۰ صفحه در تیراژ ۵۰۰ نسخه و با طراحی جلد سیاوش برادران و گرافیست طاهره پورهاشمی با قیمت ۳۰ هزار تومان، توسط انتشارات تیماج، روانه‌ی بازار کتاب شد. 

بیست اسفند، یک روز معمولی و چهارم مهر، اسامی برخی‌از داستان‌های کتاب «چهارشنبه ده صبح» است. این مجموعه داستان نوجوان، به موضوعاتی‌از جمله، اعتیاد، فقر، کنکور و مشکلات و موانع نوجوان امروز می‌پردازد. 

بازپور درخصوص این مجموعه داستان کوتاه گفت: با راوی سوم شخص دانای کل، راوی سوم شخص محدود و راوی اول شخص، نوشتن این مجموعه داستان را انجام دادم. پیوند و ارتباط و گره‌افکنی مابین شخصیت‌ها و جدال آن‌ها با روزمره و ارتباط و پیوند آن‌ها را با خالق هستی؛ در داستان‌ها سعی کردم نشان بدهم. طراحی شخصیت‌هایی که با خود درون و با افراد بیرون؛ به نوعی در ذهن خودشان در ستیز هستند. روایت داستان‌ها، با زبانی ساده و ملموس و با استفاده از شاعرانگی در داستان؛ توصیف و پرداخت ویژه در مکان داستان، صورت گرفته است. داستان‌ها در شهرهای کرج، اردبیل و اهواز روایت می‌شوند. خلق موقعیت‌های مختلف برای مقابله‌ی شخصیت‌ها با سایر پدیده‌ها و مشکلات را دوست دارم و تمایل داشتم که طیف بیشتری از نوجوانان را با مسائل مختلف آشنا کنم. مجموعه داستان بعدی‌ام تحت عنوان «مومیایی شبیه عشق من است» را در زمستان امسال منتشر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز