خبرگزاری کار ایران

دستگیری جاعلان اسکناس در مرکز تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۵۱۰

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ جاعل حرفه‌ای اسکناس در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان در مرکز تهران با شیوه و شگرد خرید اجناس با اسکناس‌های جعلی موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، ۲ کلاهبردار حرفه‌ای با شناسایی مال باختگان در سایت دیوار به خانه آن‌ها مراجعه کردند و با پول جعلی اجناس مذکور را خریداری و متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران عنوان کرد؛ با توجه به کلاهبرداری‌های متعدد با این شگرد، کارآگاهان به صورت ویژه وارد عمل شدند و با تحقیقات میدانی هویت و مخفیگاه ۲ کلاهبردار حرفه‌ای را در مرکز تهران شناسایی کردند.

این مقام انتظامی گفت: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با هماهنگی‌های لازم قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آن‌ها را در یک عملیات منسجم دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی منتقل کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان آلات و ادوات جعل اسکناس کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم کلاهبرداری با شیوه و شگرد شناسایی شکات در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی و پرداخت پول جعلی به مال باختگان اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز