خبرگزاری کار ایران

لزوم استمرار حرکت به سمت هوشمندسازی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۴۱۳

فرمانده مرزبانی فراجا در جلسه آخرین وضعیت هوشمندسازی مرزها، بر لزوم استمرار حرکت مرزبانان به سمت هوشمندسازی فرآیندها تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «احمدعلی گودرزی» در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح‌های هوشمندسازی در ستاد فرماندهی مرزبانی فراجا، گفت: رونمایی از طرح‌های هوشمندسازی مرزبانی در هفته گرامی داشت فراجا در دستور کار قرارگاه هوشمندسازی پلیس قرار دارد.

وی با بیان لزوم بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام شده و همچنین ضرورت و استمرار در حرکت به سمت هوشمندسازی فرآیندها، افزود: کلیه فرماندهان و مدیران می‌بایست در راه رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار گیرند چرا که پیشرفت‌های اقتصادی و اجتماعی هر کشوری در سایه امنیت پایدار ممکن است.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور ادامه داد: تلاش خواهیم کرد کنترل مرزها به صورت الکترونیکی، اپتیکی و هوشمند در قالب استفاده از سیستم‌های کنترل از راه دور باشد تا با بهره‌گیری از تجهیزات نوین و فنی در نوار مرز، اجازه هیچ‌گونه تعدی دشمنان به داخل کشور داده نشود.

سردار گودرزی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های مهم هوشمندسازی نظارت و کنترل الکترونیکی و هوشمندسازی یکپارچه مرزهای کشور، بهره‌برداری از فناوری، ابزارهای نوین نظارت کنترلی، سامانه‌ها و سنسورهای هوشمند برای پایش است که استفاده از این تجهیزات باعث کاهش اتکا به نیروی انسانی و ارتقای توانمندی در اجرای مأموریت‌ها، بویژه در حوزه مبارزه با قاچاق شده و می‌شود.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه معاون فاوا فرماندهی مرزبانی فراجا گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای هوشمندسازی مرزها و همچنین تشریح سامانه تصمیم یار، خدمات مرزبانی به مردم در سامانه پلیس من و همچنین سامانه درخواست صدور دفترچه انتظامی تردد شناور و پروانه گذر مرزی را ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز